שועה עשוי לפתוח, קומאן: "אנחנו צריכים להשתפר, והרבה"

החלוץ שב מהשעיה וייכלל בסגל, מאמן בית"ר ירושלים מצפה לשיפור (רביעי, 20:30, ספורט4): "אנחנו צריכים יותר ביטחון". זרגרי וקריאף ייעדרו. ג'אן ופלשר ייעדרו מנגד, לוזון: "ברור שתהיה רוטציה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מחפשת שער זכות וניצחון ראשון לעונת 2021/22, בוודאי לאחר ההפסד בדרבי להפועל ירושלים במחזור הפתיחה בגביע הטוטו. מחר (רביעי, החל מ-20:20 בספורט4) הקבוצה של ארווין קומאן תנסה לעשות זאת במשחק בית מול מכבי פתח תקווה, כשהיא תהנה מסגל כמעט מלא, פרט לאביאל זרגרי שיקבל מנוחה ואופיר קריאף, שעדיין סוחב הרחקה מהעונה שעברה ומיכאל אוחנה הפצוע.

באימון המסכם, שהתקיים בחום הכבד, ערך ארווין קומאן מספר שינויים בהרכב, ותרגל מספר אפשרויות. "אנחנו לוקחים את המשחקים בגביע הטוטו ברצינות, למרות שאלה משחקי קדם עונה", אמר המאמן. "אנחנו צריכים להשתפר, והרבה. לא הבקענו, אבל זה יגיע, ואנחנו מתאמנים על זה הרבה. אנחנו צריכים יותר ביטחון, כי אנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, זה משחק בית שלנו והשחקנים שיעלו מחר לדשא מוכנים לכך".

ירדן שועה יחזור לסגל אחרי השעיה ונמצא בתמונת ההרכב, בעוד סנטיאגו אוקמפוס, רועי פדידה ועומר לקאו יזכו ליותר דקות משחק מחר. במועדון מקווים כי עד מחר יושגו כל האישורים עבור חלאופילו פלייטר וריצ'מונד בואצ'י והם ינחתו בישראל במהרה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, דוד חוג'ה, אורן ביטון, תמיר עדי, עומר לקאו, מרקו ינקוביץ', מתאוסיניו, עומר פדידה, עוזיאל פרדו (ירדן שועה).

קריאף וזרגרי. ייעדרו מהסגל | דני מרון

מכבי פ"ת לקראת ארבעה משחקים ב-10 ימים

גם מכבי פתח תקווה תחפש ניצחון ראשון בגביע הטוטו, אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב. חלוץ הרכש דור ג'אן עדין לא כשיר וגם הבלם דניאל פלשר פצוע וייעדר. "אנחנו נכנסים לרצף של ארבעה משחקים ב-10 ימים, ואנחנו עדיין נמצאים בתקופת ההכנה", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. "ברור שתהיה רוטציה ובסופו של דבר כל שחקני הסגל ישחקו. מי שיציג את היכולת הכי טובה ויהיה בכושר הטוב ביותר, הוא זה שיפתח במשחק הליגה הראשון".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, ירדן כהן, ניקו אולסק, ארד בר, בן רייכרט, אלסאנה דומבייה, ג'יימס, שלו דניאל (רוי רונן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי