קצב מצוין וחמישה שערים: 2:3 להפועל חיפה על בני סכנין

תורג'מן (4), בוגנים (24) ופדידה (49) סידרו לאלישע לוי ניצחון חוץ ולפחות בינתיים את המקום הראשון בבית. ברשצקי (39) ומורה (66) שעלה מהספסל כבשו לזכות המארחת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את בני סכנין במסגרת המחזור השני בבית א' של גביע הטוטו. אלון תורג'מן כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית, איתי בוגנים הכפיל אחרי טעות של ניר לקס (24) וסער פדידה הוסיף עוד אחד יפה בדקה ה-49. בין לבין מוטי ברשצקי (39) וארי מורה המחליף (66) הצליחו לצמק פעמיים, אבל רק זמנית. הקבוצה של שרון מימר, שאירחה בדוחא, נותרה עם שלוש נקודות בזכות הניצחון על הפועל נוף הגליל במחזור הראשון, הפועל חיפה עם ארבע נקודות וזמנית גם במקום הראשון בבית.

האורחת נראתה טוב לאורך רוב המשחק, בעיקר מבחינה התקפית. הקבוצה של אלישע לוי נראתה תוססת מאוד בהתקפה, בטח יחסית לשלב הזה של העונה. אלון תורג'מן, שרק הצטרף בינואר והתקשה להיכנס לעניינים בעונה החולפת, שיחק טוב ויכול להיות שאחרי הכנה ראויה הוא יספק עונה טובה. חנן ממן היה לא רע ומי שהפתיע לטובה היה איתי בוגנים הפעלתן. גם בני סכנין בסך הכול נראתה סביר לשלב הזה של העונה והצליחה להגיע למספר מצבים מסוכנים. נראה שלשרון מימר בסך הכול יש סגל לא רע בכלל, שיוכל לעשות דברים לא רעים בליגה.

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ' (חגי גולדנברג, 60), אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, עבדאללה ג'אבר, מרואן קבהא (בירם כיאל, 46), איהאב גנאים (ארי מורה, 60), ניר לקס (פדיל זבידאת, 82), מוטי ברשצקי, רז שטיין (מופלח שלעאטה, 59), אנתוני וארן.

הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, לואי טהא (בן והבה, 70), ניסו קפילוטו, דודי טויטו (דור מלול, 69), גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה (אלראוף ג'בארין, 56), חנן ממן (דודו אלטרוביץ', 64), איתי בוגנים, אלון תורג'מן (ג'ובייר בושנאק, 64).

בוגנים חוגג. משחק טוב לחלוץ הצעיר | לילך וייס
תורג'מן כובש את השער הראשון | לילך וייס
עלה מהספסל והצליח להשפיע. ארי מורה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי