ורד עשוי לפתוח בהרכב הפועל ת"א מול בית"ר, שועה צפוי להיעדר

בית ב' בגביע הטוטו יימשך עם המשחק הלוהט בבלומפילד (שבת, 20:30, ישיר ספורט4). סגל מלא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר, קומאן העיר לשחקנים: "אתם לא יכולים לרוץ לאן שאתם רוצים מהתלהבות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב

ניר קלינגר חיכה אתמול להודעה המיוחלת לפיה כל סגל השחקנים יעמוד לרשותו והוא יוכל לשלב את שחקני הרכש במשחק מחר מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ישיר בספורט4). על פי הסיכום עם בקרת התקציבים, האדומים העבירו ערבויות במספר וריאציות בשווי של שלושה מיליון שקלים שאמורים להוות ערבות למקרה של פסק דין חלוט וסופי שהמועדון צריך לשלם את חובות העבר לתובעים.

המאמן יקבל החלטה בנוגע להרכב רק לאחר האימון המסכם היום. זה יהיה מפגש ראשון של עידן ורד עם האקסית, אותה עזב בקיץ בטונים צורמים. למעשה, לא מעט שחקנים שלבשו את המדים הצהובים-שחורים בעבר, ייפגשו את בית"ר ירושלים מחר. במועדון מקווים שעד תום החלון יצליחו למצוא קבוצה שתצרף בהשאלה את עמנואל בואטנג, אך בשלב הזה הוא נשאר בסגל. בנוגע לדני גרופר, במועדון טוענים כי בשבוע הבא צפויות התפתחויות בנושא.

בית"ר ירושלים

אחרי שני הפסדים ואפס שערים בגביע הטוטו, שמצטרפים לשלושה משחקים בהכנה ללא שערים, בבית"ר ירושלים רוצים להתחיל לראות קבוצה נחושה יותר כבר מחר במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב. מתאוסיניו שפרק את הכתף ייבדק אך צפוי להיעדר, כמו גם ירדן שועה שסובב את הקרסול ואביאל זרגרי שסובל הכאבי גב. אופיר קריאף יחזור לסגל וצפוי לפתוח במרכז ההגנה יחד עם אוראל דגני. ארווין קומאן אמר אתמול כי "רק לאחר האימון המסכם היום נדע מי עומד לרשותנו ומה מצב הפצועים שלנו, מתאוסיניו ושועה". יחד עם זאת, הסיכויים שהשניים האחרונים ישחקו הם קלושים.

המאמן היה רוצה לתת מנוחה למרקו ינקוביץ' ואדווין ג'סי שפתחו בשני משחקי גביע הטוטו, אך כרגע אין לו יותר מדי אפשרויות בסגל. מקס גרצ'קין צפוי לחזור להרכב וסנטיאגו אוקמפוס אמור לקבל דקות, כאשר בחלק הקדמי רועי פדידה עשוי לקבל הזדמנות ב-11. קומאן שוחח עם חלק מהשחקנים על הדשא והסביר להם את הטעויות מהמשחק הקודם ומה הוא מצפה מהם. לחלקם העיר: "אתם לא יכולים לרוץ לאן שאתם רוצים מהתלהבות, אלא איך שעבדנו על זה באימונים. לשמור על העמדות ולעזור איפה שאני ביקשתי ממכם".

ארווין קומאן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי