עבדאללה חליחל המריא לאיחוד האמירויות ויחתום באל נאסר

קריית שמונה תקבל עבור החלוץ קצת יותר מ-1.5 מיליון שקל. בשבת ב-19:30, ישיר בספורט3: עמיר נוסבאום צפוי להעניק קרדיט לשחקנים הצעירים בגביע הטוטו נגד הפועל חיפה, שתמשיך עם בוגנים בחוד

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה

שני שחקני הרכש החדשים של הפועל קריית שמונה, סטפן מילושביץ' ואובידיו ביק לא יוכלו לקחת חלק במשחקה של הקבוצה מחר בגביע הטוטו אצל הפועל חיפה (שבת, 19:30, ישיר בספורט3) וזאת בשל העובדה שהם נדרשים לבידוד אחרי שנחתו השבוע בארץ. בקרית שמונה מאמינים שהשניים ישדרגו מאוד את הקבוצה.

גם זיו מורגן הפצוע עדיין לא יהיה בסגל, כמו גם עבדאללה חליחל שטס היום לאיחוד האמירויות ויחתום על חוזה באל נאסר. קריית שמונה תקבל עבורו מקצת יותר מ-1.5 מיליון שקל, בעוד החלוץ יחתום על חוזה טווח ארוך. בשל החיסורים הרבים המאמן עמיר נוסבאום שוב יעניק קרדיט לשחקנים צעירים רבים.

הרכב משוער

זיגוס ברטקוס, עלא ג'אפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי, ידין לוגסי, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, רון פרץ.

עבדאללה חליחל, אבי נמני
עבדאללה חליחל, אבי נמני | מסך, אינסטגרם

הפועל חיפה

אלישע לוי וחניכיו מקווים לרשום ניצחון שיציב את הקבוצה בעמדה טובה בבית, לאחר שסיימו בתיקו עם הפועל חדרה והשיגו 2:3 בסכנין. דור מלול יפתח בהרכב, כשהחלק הקדמי יורכב מחנן ממן, איתי בוגנים ואלון תורג'מן שהצטיינו בדוחא. סאקו טורה ייעדר ובמועדון מקווים שהפציעה שלו אינה חמורה.

"המשחקים האלה מחברים אותנו. מבחינתנו לא מדבור במשחק אימון אלא במפעל שאנחנו רוצים לדבר בו חזק. המטרה שלנו היא להתחבר לקראת הליגה ולהעפיל לשלב הבא", הבהיר גורם בהפועל חיפה.

הרכב משוער

אוהד לויטה, דור מלול, לואי טאהא, ניסו קפילוטו, דודי טוויטו, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלון תורג'מן.

איתי בוגנים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי