הפועל ת"א מחפשת את הנוסחה: "זה עדיין לא מתחבר"

האדומים מנסים להכניס את המצטרפים החדשים לעניינים וקלינגר מבצע ניסויים, אך הלבטים שלו מתרבים. "חלק מהשחקנים עדיין לא בכושר", הודו בקבוצה וטענו: "פארליי רוסה הוא כוכב כדורגל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

1. אחרי ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים אתמול (שבת), ניתן בהחלט לומר שהפועל תל אביב רחוקה מלהיות מוכנה לליגה. בשלב הזה המאמן ניר קלינגר מנסה לתת לכל שחקני הרכש להיכנס לעניינים ופותח איתם בהרכב, אך הקבוצה לא משכנעת. הקבוצה נראית כבדה יחסית, מתקשה לעשות מהלכים מהירים בחלק הקדמי ולייצר מצבים, משהו שהפריע לה מאוד גם בעונה שעברה. קלינגר יודע שגביע הטוטו הוא שלב הניסויים, אבל במחזור הפתיחה נגד מ.ס. אשדוד ישחקו רק אלה שהמאמן יכול לסמוך עליהם. הפועל תל אביב החל מינואר בעונה שעברה, הייתה פחות מוכשרת, אבל נראתה כמו קבוצה בצלמו ודמותו של קלינגר: כולם רצים ועובדים עד השריקה האחרונה. שחקנים בקבוצה הודו אתמול בסיום: "זה עדיין לא מתחבר, צריך זמן. חלק מהשחקנים לא בכושר טוב, נקווה שדברים ישתפרו".

2. השחקנים החדשים של האדומים אמורים להוסיף איכות, בעיקר בחלק הקדמי, אבל לא בטוח שיהיה נכון לשלב את כולם כבר עכשיו בהרכב. לא בטוח שהמערך של השנה שעברה מתאים לסגל הנוכחי ויכול מאוד להיות שקלינגר יסיק מסקנות כאלה. אולי שלומי אזולאי ישחק יותר מאחור, לצד דן איינבינדר, כשעידן ורד יתופקד במרכז, מתחת לחלוץ – בעמדה בה תופקד בדרך כלל עומרי אלטמן. ייתכן גם ששלומי אזולאי החלוץ, יתפוס מקום באגף.

השחקנים אומרים שפארליי רוסה הוא "כוכב כדורגל", אך בפעם הראשונה בקריירה שלו הוא יצטרך להוכיח יעילות גם במספרים. במהלך המשחק העיר לוסיו פעמיים לחברו הברזילאי שלא מסר לו בזמן וזה חלק מחוסר תיאום והעובדה שמרבית השחקנים בחלק הקדמי הגיעו רק השנה. קלינגר יספיק לעשות עוד ניסויים עד תחילת העונה על מנת למצוא את התלכיד המתאים, כאשר במועדון גם לא פוסלים להתחזק בשחקן נוסף.

פארליי רוסה | דני מרון

3. עוד משהו שבוודאי מטריד את מנוחתו של ניר קלינגר, היא העובדה שבית"ר ירושלים הגיעה אתמול להרבה מצבים בהתקפות מעבר. בית"ר שיחקה ללא חלוץ טבעי ועם שחקנים שמתקשים לסיים מול השער – ולכן החמיצה. נגד יריבה אחרת זה יכול היה להסתיים עם כמה כדורים ברשת של ארנסטס שטקוס. גם בשנה שעבר הפועל תל אביב לחצה בלא מעט משחקים ושיחקה גבוה, אך היא לא הייתה חשופה כפי שהייתה אתמול. סיאנדה קולו העיר למוחמד קליל טראורה אחרי אחד המצבים של בית"ר בגלל שיצא גבוה מדי ובהגנת האדומים היה חוסר שקט.

עד פתיחת העונה יש עוד זמן לתקן ולחבר את השחקנים, אבל קלינגר יודע שהוא יצטרך לקבל ממנו הרבה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי