הפועל חיפה עלתה לחצי גמר גביע הטוטו, 0:0 בין ק"ש לחדרה

אלטרוביץ' השלים מהפך בדקה ה-93 והעלה את הקבוצה של אלישע לוי לשלב הבא, אחרי שפרייטר כבר ראשון ותורג'מן איזן. ממן בישל פעמיים. הצפוניים ושחקניו של קורצקי נפרדו בתיקו, פרייטר ואוסמן הורחקו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הבטיחה הערב (שלישי) את עלייתה לחצי גמר גביע הטוטו מבית א', לאחר שהשיגה ניצחון 1:2 דרמטי על הפועל נוף הגליל באצטדיון גרין. במשחק הנוסף שהסתיים זמן קצר לפני כן, הפועל קריית שמונה והפועל חדרה נפרדו ב-0:0 ונשרו אל מאבקי המיקום.

הפועל נוף הגליל – הפועל חיפה 2:1

הקבוצה של אלישע לוי סיימה את הופעותיה בשלב הבתים של גביע הטוטו והבטיחה את מקומה בחצי הגמר, בעוד נוף הגליל נותרה עם נקודה אחת אחרי שלושה משחקים ואיבדה סיכוי לעלות לחצי הגמר. הקבוצה של ירון הוכנבוים נראתה טוב מאוד במחצית הראשונה ועד ההרחקה של עומאר בה בדקה ה-61, אבל זה לא הספיק. עכשיו הפועל חיפה תחכה לראות את מי תפגוש בחצי הגמר: אם בבית המקביל המוליכה תסיים עם כמות נקודות גדולה משלה, הפועל חיפה תשחק מול מכבי חיפה בחצי הגמר. אם לא, היא תפגוש את הפועל באר שבע.

חנן ממן ואלון תורג'מן חוגגים |
דודו אלטרוביץ' חוגג | לילך וייס
שחקני הפועל חיפה חוגגים | לילך וייס

הפועל קריית שמונה – הפועל חדרה 0:0 (צפו בתקציר)

שתי הקבוצות, שעדיין לא ניצחו העונה בגביע הטוטו, המשיכו בכך, לא הצליחו לנצח גם הפעם ואיבדו סיכוי לעלות לחצי הגמר. עכשיו מחכה לשתיהן משחק נוסף במחזור הסיום של גביע הטוטו ואז משחק על מיקום. מי שראויים לציון שלילי מהמשחק הזה הם מורגן פרייר, שהורחק מהספסל, ומוחמד אוסמן מהפועל חדרה, שנכנס כמחליף וביצע עבירה גסה ומכוערת על רועי קהת והפקיר את חבריו בעשרה שחקנים שמונה דקות בלבד אחרי שנכנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי