כבר לא מושלמת, אבל ללא הפסד: 0:0 להפועל ירושלים נגד מכבי פ"ת

העולה החדשה אמנם לא הצליחה לנצח לראשונה העונה, אבל צברה נקודה נוספת שמשפרת את סיכוייה להעפיל לחצי הגמר. הופעת בכורה לדור ג'אן אצל המלאבסים, גיא לוזון החלים ממחלה ועמד על הקווים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים אמנם כבר לא הקבוצה היחידה שמאזנה מושלם, אבל היא עדיין ללא הפסד אחרי שלושה משחקים בגביע הטוטו ועדיין לא ספגה. אחרי שניצחה את בית"ר בדרבי וגברה על מכבי נתניה במשחק חוץ, הערב (רביעי) זיו אריה ושחקניו אמנם לא הצליחו לנצח לראשונה העונה, אבל הוסיפו נקודה נוספת למאזנם אחרי 0:0 ביתי נגד מכבי פתח תקווה, שאיבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר.

המארחת ממלאבס, עם גיא לוזון שחזר לעמוד על הקווים אחרי שהתאושש ממחלה, פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה למספר מצבים טובים, אך לאחר מכן נרגעה מעט והמשחק הפך שקול. במחצית השנייה ערכו שני המאמנים חילופים, כאשר דור ג'אן שהגיע מפאסוס דה פריירה הפורטוגלית נכנס כמחליף בדקה ה-60, אך לא הצליח לעוזר לחבריו להשיג תיקו, ופתח תקווה מסיימת את דרכה בגביע הטוטו.

הפועל ירושלים תתארח ביום ראשון באצטדיון בלומפילד אצל הפועל תל אביב ולמעשה יהיה זה משחק שיכריע מי מהן תעלה לחצי גמר גביע הטוטו. כרגע הפועל ירושלים ביתרון על הפועל תל אביב בזכות הפרש שערים עדיף, כך שנקודה תספיק לירושלמים כדי לעבור שלב.

וויליאם אגאדה, הדר פוקס | דני מרון

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, נועם מלמוד, גל מאיו (רוסלן ברסקי, 78), גוני נאור, עומר אגבדיש, קלייטוס נומביל (איהאב שאמי, 46), אווקה אשטה, גיא חדידה (מידן כהן, 79), וויליאם אגאדה (אחמד איברהים סלמן, 46), עידן שמש (בן מיזן, 64).

הרכב מכבי פתח תקווה: מרקו וולף, ינון אליהו, הדר פוקס, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן, 80), ארד בר, ניקו אולסק, אלסאן דומביה (רוי רונן, 46), שלו דניאל (איתן פוקס, 59), אמיר אלטורי (דור ג'אן, 58), ג'יימס.

עידן שמש, ג'יימס אדניי, אלסאנה דומביה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי