מכבי חיפה: לביא יחזור רק לאחר פגרת הנבחרות, ישראלי חיובי לקורונה

קפטן מכבי חיפה נפגע שוב באזור עצם השוקית וזקוק למנוחה נוספת. השוער נדבק בנגיף, אופטימיות לגבי הגעת משפתי במקומו. בכר: "נעשה רוטציה מול הפועל ת"א" (20:30, ספ'3)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה שבה לישראל אחרי 3:3 באזרבייג'אן נגד נפטצ'י באקו ובכרמל כבר רואים את שלב הבתים של הקונפרנס ליג במרחק נגיעה, באמונה שהם שבביתם הם צריכים לנצח בגומלין ביום חמישי ולהבטיח את מקומם במפעל, אבל עוד קודם לכן הם יפגשו מחר את הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו (ראשון, 20:30 בספורט3).

מי ששוב לא יוכל לשחק הוא הקפטן נטע לביא, שזקוק למנוחה נוספת ועל פי הודעת המועדון צפוי לשוב לאימונים רק לאחר פגרת הנבחרות. הקשר נפצע בעצם השוקית במשחק הראשון מול קייראט ב-7 ביולי, אבל חזר לאימונים בקצב נמוך וכעת מתברר כי באימון המסכם לבאקו נפגע שוב באותו איזור והבדיקה הראתה כי הוא יצטרך שוב שיקום ומנוחה. בחיפה מקווים שאכן אחרי פגרת הנבחרות הוא יוכל לחזור, אך קצב ההחלמה ייקבע באופן סופי רק לאחר מנוחה ראשונית בה יתברר מצב הפציעה ומה רמת הכאבים של הקפטן.

גם שוער המשנה איתמר ישראלי לא יהיה בסגל לאחר שנמצא חיובי לקורונה. יתר השחקנים קיבלו תוצאות שליליות. בלי קשר, בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף את רועי משפתי ממ.ס. אשדוד ויש אופטימיות כי המהלך ייצא אל הפועל.

בן שהר עם שון גולדברג שחקני מכבי חיפה באימון
שתי משימות חשובות. גולדברג עם החברים באימון | מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "מצד אחד יש לנו את הגומלין ביום חמישי וזה משחק חשוב, אבל גם חצי גמר גביע הטוטו הוא משחק חשוב מבחינתנו. נדע לעשות את הרוטציות ולתמרן, יש לנו סגל מספיק רחב בשביל זה".

דברים דומים אמר גם המגן שון גולדברג: "בשבילנו כל משחק הוא חשוב ואנחנו עושים את ההכנה הכי טובה גם אם היא קצרה, במטרה לנצח את המשחק. יש לפנינו שתי משימות חשובות מאוד ונעשה את הכל בשביל לעבור אותן".

הפועל תל אביב

בצוות המקצועי של הפועל תל אביב מרגישים כי ממשחק למשחק הקבוצה נראית טוב יותר, אך מבינים שיש עוד המון מה לשפר, מה גם שמכבי חיפה היא דרגה בפני עצמה בכדורגל הישראלי.

שלומי אזולאי הקשר, שנפגע נגד הפועל ירושלים, החלים וייכלל בסגל, אך עשוי להתחיל על הספסל כשאופק ביטון יקבל מקום ב-11. מעבר לכך, ניר קלינגר ימשיך עם ההרכב ששיחק נגד הפועל ירושלים, כאשר במועדון אומרים: "עשינו המון שינויים אבל צריך לדעת גם לעמוד בציפיות, מחר זה מסוג המשחקים שללא קשר להכרעה, צריכים להיראות טוב".

הרכב משוער הפועל תל אביב: שטקוס: בן ביטון, גוטליב, קולו, ליידנר: אליאס, איינבינדר, אופק ביטון, ורד, שלומי אזולאי: לוסיו