בקרת איכות: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל חיפה בגביע הטוטו

play
שחקני בני סכנין חוגגים עם גיא מלמד (משמאל) | מאור אלקסלסי
חילו ומלמד כבשו, סכנין פתחה את גביע הטוטו עם 0:2 על הפועל חיפה 02:00

חילו נגח את הראשון (14), מלמד הרשית את השני (55) והאורחת החלה את בית א' עם שלוש נקודות למרות שלא עברה בבקרה. אכזבה לקלינגר

(גודל טקסט)

לא פחות משמונה שחקנים חדשים הציגה הפועל חיפה במשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2022/23, אבל הם לא יכלו הערב (ראשון) לבני סכנין, שניצחה 0:2 בחוץ אף על פי שטרם אישרה תקציב בבקרה. חיים סילבס יכול היה לשתף רק אחד מהמצטרפים בקיץ (ניקולאו דומיטרו) אבל בירם כיאל הוביל את החבורה לניצחון במחזור הפתיחה של בית א' בגביע הטוטו.

שחקני בני סכנין חוגגים
פתיחה ברגל ימין. שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

לצד חמשת הזרים החדשים, בהרכב של ניר קלינגר הופיעו גם עמית מאיר, גידי קאניוק שחזר לקדנציה שנייה ושובל גוזלן, אבל סכנין הייתה הראשונה לחגוג. הבלם חסן חילו, שהיה שותף לעליית הליגה של מכבי בני ריינה כמושאל, ציין את חזרתו לסכנין עם נגיחה חזקה אל הרשת אחרי קרן של כיאל בדקה ה-14. המארחת לא ממש איימה גם כשהתקרבה לשערו של גד עמוס, שנאלץ לעבוד רק מול עמית מאיר, ומנגד סכנין ידעה לפרוץ את ההגנה חסרת התיאום וגיא מלמד נעץ את השני בדקה ה-55.

הפועל חיפה תקווה להיראות יותר טוב מול בני ריינה ביום רביעי, כאשר סכנין תרצה לקבל את אישור הבקרה לקראת המפגש עם הפועל חדרה באותו יום.

הפועל חיפה מכבדת את זכרה של יובל קשת, שנהרגה בתאונת הדרכים בסיני
מכבדים את זכרה של יובל קשת | מאור אלקסלסי

הרכבים

הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, ניסו קפילוטו, דינו שטיגלץ, עמית מאיר, לאנדרו סילבה, גידי קאניוק, קוואמה קווי, ניקיטה מוצפאן, שובל גוזלן.

בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מרואן קבהא, חסן חילו, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, רועי שוקרני, בירם כיאל, ניקולאו דומיטרו, איברהימה קונטה, גיא מלמד.