פ"ת מוכנה למחזור ההכרעה: "צריכים להתרכז בעצמנו"

שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים | עדי אבישי

בצל חגיגות האליפות של הנוער, המלאבסים רוצים להבטיח הישארות נגד הפועל תל אביב (20:25, שידור ישיר בספורט1) וייצאו לבית מלון במוצאי שבת. גיא לוזון צפוי לשמור על ה-11, יובל שבתאי בספק, איתי טאקו בכוננות

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע, יו"ר מכבי פתח תקווה אבי לוזון הציב שתי מטרות לסיום העונה הקשה שעברה על קבוצתו: לזכות באליפות הליגה לנוער ולהבטיח את
הישארות קבוצת הבוגרים.

ברקע המטרה הראשונה שהושגה וגרמה לשמחה גדולה במועדון, המלאבסים ירצו להבטיח מחר (ראשון) את ההישארות כשיצטרכו לנצח או לפחות לא להפסיד, להפועל תל אביב (20:25, שידור ישיר בספורט1).

"אין מה לדבר לפני משחק כזה", אמרו שחקנים במועדון. "כולם מוכנים ומי שעוד לא, יהיה במלון. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא להסתכל על מגרשים אחרים".


אחרי האליפות בנוער המטרה של מכבי פ"ת היא לשרוד עם קבוצת הבוגרים בליגת העל (האתר הרשמי)

המאמן גיא לוזון לא דיבר עם שחקניו לאורך השבוע וצפוי לעשות זאת מחר במלון בהרצליה, אליו תצא הקבוצה כבר היום, אך כן ערך אסיפת וידאו שעסקה במשחק הניצחון האחרון ובה החמיא לשחקניו על העמידה.

מבחינת ההרכב, לוזון צפוי לשמור על אותם 11 שניצחו את הפועל חיפה 0:3 בשבוע שעבר, כשהשינוי היחיד יתבצע רק אם יובל שבתאי, שסבל מכאבים במפשעה לאורך השבוע אך התאמן אתמול, לא יהיה כשיר לחלוטין ואז איתי טאקו יפתח במקומו. מערך שלושת הבלמים, עם גל שיש במרכז ההגנה, צפוי להישמר גם מחר.


בספק למשחק נגד הפועל תל אביב. יובל שבתאי (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, תומאש סיבוק, עידן אדהנני, גל שיש, אופיר מזרחי, פרנק במבוק, יובל שבתאי (איתי טאקו), גידי קאניוק, ארמנדו קופר, תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי