מיכאל זנדברג יאמן את הנוער של הפועל ת"א: "נכנס לנעליים גדולות"

מיכאל זנדברג
מיכאל זנדברג | עדי אבישי

מי שהדריך את קבוצת נערים א' של האדומים והוביל אותה לזכייה באליפות, מונה במקומו של אורי אוזן: "מחכה לאתגר בקבוצה שהיא ספינת הדגל של המחלקה המעולה. מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה לפחות כמו הנוכחית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על מינויו של מיכאל זנדברג למאמן קבוצת הנוער, במקומו של אורי אוזן שמילא את התפקיד עד לפני שבועיים. קשר העבר הדריך עד כה את קבוצת נערים א' של האדומים ובעונה האחרונה הוביל אותה לזכייה באליפות.

"אני שמח מאוד להמשיך לעונה נוספת במועדון ומודה על האמון והתמיכה", אמר זנדברג לאחר המינוי, "אחרי עונה נהדרת אני מחכה לאתגר בקבוצת הנוער שהיא ספינת הדגל של המחלקה המעולה של הפועל ת"א. אני נכנס לנעליים גדולות שהשאיר אורי אוזן ומלא הערכה לעבודה שעשה. מקווה להמשיך בעבודה של פיתוח שחקנים והתקדמותם לקבוצה הבוגרת. אני רוצה להודות לעומר בוקסנבאום על העבודה המופלאה שהוא עושה במחלקה ומקווה שהשנה הבאה תהיה לפחות טובה כמו השנה הנוכחית. יש סיפוק גדול בעבודה עם בני נוער וגיליתי את זה מקרוב השנה. מתרגש כבר להתחיל. יאללה הפועל".

כפי שאמר זנדברג, הוא אכן נכנס לנעליים גדולות, שכן קודמו בתפקיד הוביל את קבוצת הנוער של הפועל תל אביב להישגים יפים, בין השאר זכייה בגביע המדינה ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי