אורי ששון: "בישראל אין לי כל-כך עם מי להתאמן"

אורי ששון
אורי ששון | באדיבות הוועד האולימפי

הג'ודוקא דיבר ב-103FM אחרי ההדחה המאכזבת מאליפות העולם במשקל פתוח: "זה לא ריסוק מנטלי, אליפות אירופה בישראל היא תחרות המטרה שלנו ופחות משנה מה העם רוצה"

(גודל טקסט)

הג'ודוקא אורי ששון רשם הדחה מאכזבת בשבת האחרונה מאליפות העולם במשקל פתוח, כשנכנע לסיריל מארה הצרפתי כבר בסיבוב הראשון.

היום (שני) דיבר ששון ב-103FM: "אין ספק שהתחרות במשקל מאה קילו היא אחרת וכשבא אליך מישהו כזה זה דורש עירנות מהרגע הראשון. אני חושב ששם שגיתי. ישבתי עם הצוות המקצועי ועשינו מה שצריך אבל לפעמים אתה יכול לקום בבוקר ולהרגיש שזה לא קורה".


קשר לבעיית הויזה למרוקו:
"אני לא חושב שיש קשר לסיפור עם הויזה, אנחנו יודעים להתנתק מזה וברור שזה לא נכון ולא צודק אבל זאת לא הסיבה".

אורי ששון
אורי ששון (AFP)

הרהורי פרישה: "זה לא ריסוק מנטלי, כשאני מקבל החלטה אני לוקח אותה בלב שלם. אכזבה לגבי ההפסד זו מילה קיצונית ואני יודע שזו הדרך של ספורטאי. כשזוכים במדליה אולימפית והחיים משתנים אתה שואל כל מיני שאלות ואני רוצה להאמין שאני מהחזקים והשאפתניים שלא מסתפקים במדליה אחת".

על מאמנו סמדג'ה: "אורן הוא דוגמה למישהו שפרץ את הדרך".

המתחרים: "היו כמעט כל המתחרים הבכירים כולל היפני הבכיר. איכות המתמודדים פה הייתה גבוהה בהרבה מהתחרות שזכיתי בה בטשקנט. אני כרגע מדורג במקום השביעי בדירוג העולמי".


התחרות הבאה:
"צריך עוד קצת סבלנות ואני מקווה שבגרנד סלאם טוקיו בחודש הבא אני אבוא לידי ביטוי יותר. נצא למחנה אימון ביפן שהוא מאוד מיוחד כי לג'ודו היפני יש עומק בלתי נתפס. זו נסיעה שיכולה לקדם אותי ואת כל הנבחרת".

אורי ששון
אורי ששון עם סמדג'ה. פרץ את הדרך (AFP)

כושר פיזי: "צריך להיכנס לזה ואי אפשר לדחות יותר. אני בטוח שלא יהיה קל ולכן אורן בנה את מחנה האימון הזה. אתם יודעים שבארץ אין לי כ"כ להתאמן".

השוואות: "אני לא יודע לגבי השוואות ביני לבין שחקן כדורגל. הכל עניין של תפיסה והסתכלות, אני רואה בזה משהו חיובי וזה מחמיא לי שמישהו בא אלי ומבקש להצטלם. זה גם בראש שהרבה צופים רוצים שתצליח. אני חושב שהגדולה של ספורטאי היא לדעת לשים את זה בצד. כשמפסידים יכולים לקטול וכשאתה מנצח זה כיף. המנטליות מתחילה להשתנות ואני מקבל הרבה הודעות גם לעמוד הפייסבוק שלי".

אליפות אירופה בישראל: "זו התחרות מטרה שלנו, נכון שאנחנו מייצגים את ישראל אבל אי אפשר להתעסק במה שהעם רוצה. אני אעשה מה שאני יכול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי