אורן סמדג'ה יירצה בברזיל על תורת הג'ודו הישראלי

אורן סמדג'ה
אורן סמדג'ה | איגוד הג'ודו

מאמן הנבחרת סיפר: "אני מרגיש גאווה ושליחות. תכני האימון ינותחו לצורכי מחקר על ידי טובי המומחים בתחום תורת האימון בג'ודו הברזילאי"

(גודל טקסט)

איגוד הג'ודו הברזילאי הזמין היום (רביעי) את אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים והמדליסט האולימפי מ-1992, להרצות ולהדגים את תורת הג'ודו הישראלי.

"מתוך הערכה וכבוד לג'ודו הישראלי ולשיטת עבודה שהשרשתי בנבחרות ישראל עשור האחרון, הוזמנתי להרצות גם בפני המאמנים בברזיל. הסמינר ייערך במשך ארבעה ימים מתוכם כל מאמן יקבל כ-20 שעות לימוד". עוד סיפר סמדג'ה כי הוא נמנה עם מאמנים ממדינות חזקות בג'ודו כדוגמת צרפת, רוסיה, יפן ודרום קוריאה. "כל מאמן התבקש להסביר ולהדגים תכנים של תורת האימון לפי שיטת העבודה שלו. תכני האימון ינותחו לצורכי מחקר על ידי טובי המומחים בתחום תורת האימון בג'ודו הברזילי".

מטרת הסמינר הוא החזרת הנבחרת הברזילאית אל מקומה בטופ העולמי, כפי שהייתה בשנות ה-80 וה-90 טרם נחלשה. "מומחים בתחום הגיעו למסקנה שיש צורך להעצמה מחודשת וסגנונות חדשים של שיטות אימון שונות ומגוונות", סיכם סמדג'ה, שנמצא בימים אלה במחנה אימונים ביפן עם הנבחרת הישראלית רגע לפני אליפות העולם שתצא לדרך ביום ראשון. "שמח לקבל הזמנה זו וכמובן אשמח להעצים ולהעשיר את הסמינר בשיטת הנבחרות שהקמתי בארץ ותכני האימון שהנחלתי בעשור האחרון מאז כניסתי לתפקיד מאמן הנבחרות .אני מרגיש גאווה ושליחות שניתנה לי הזכות לייצג את מדינת ישראל בענף הג'ודו המשגשג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי