קוכמן סיים חמישי בגביע אוקיאניה, הרשקו הודחה בבית הניחומים

לי קוכמן
לי קוכמן | AFP

הג'ודאי במשקל עד 90 ק"ג הפסיד בחצי הגמר ולאחר מכן נכנע בקרב על הארד, גם בנשים לא נרשמה הצלחה ישראלית ביום השני של התחרות באוסטרליה

(גודל טקסט)

היום השני של גביע אוקיאניה בג'ודו שנערך באוסטרליה ננעל היום (שני), כאשר גם הפעם הנבחרת הישראלית לא עלתה על הפודיום. אחרי שאתמול ברוך שמאילוב הגיע לקרב על מדליית הארד והפסיד בו, היום עשה את אותה הדרך לי קוכמן שסיים גם כן במקום החמישי.

לי קוכמן (90- ק"ג) החל את יום הקרבות עם ניצחון באיפון מול האמריקאי ג'ון ג'יין ובשלב רבע הגמר ניצח בוואזרי את הצ'כי דוד קלמרט, אך בחצי הגמר הפסיד באיפון לרפאל מאסדו מברזיל. בקרב על הארד הפסיד כאמור הישראלי בן ה-24 לפיטר קוזרה מפולין.

אצל הנשים, רז הרשקו (78+ ק"ג) החלה את התחרות בסיבוב השני לאחר שהיריבה הסעודית מרים איבראהים נמנעה מלעלות לקרב מול הישראלית. ברבע הגמר הפסידה הרשקו לקיירה סייט מטורקיה ובבית הניחומים הפסידה פעם נוספת לשרה אלברז. בכך סיימה הרשקו את התחרות במקום השביעי.

למעשה, בדומה לגרנד סלאם אבו דאבי, גם הפעם הנבחרת לא עולה על הפודיום. כעת יתרכזו הג'ודאים בתחרויות הקרובות כאשר המטרה הראשית היא תחרות המאסטרס בדצמבר, לה ניקוד חשוב ורב לדירוג העולמי והשפעה ישירה על הכרטיס לטוקיו 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי