בוטבול נוצח בקרב על הארד, מוקי הודח מגרנד סלאם קאזאן בקרב הראשון

שגיא מוקי | עודד קרני, איגוד הג'ודו

הג'ודאי במשקל עד 73 ק"ג היה קרוב למדליה, אך הפסיד סבורטוב מהאמירויות. הג'ודאי במשקל עד 81 ק"ג ספג שלושה עונשים וסיים את דרכו מוקדם מהצפוי, גם גילי שריר (63 ק"ג) הפסידה ברבע הגמר והודחה בבית הניחומים

(גודל טקסט)

היום השני של גרנד סלאם קאזאן, רוסיה, יצא לדרך ואחרי שאתמול (רביעי) חמשת נציגי המשלחת הישראלית סיימו ללא מדליות, גם היום נרשמה אכזבה בקרב המשלחת הישראלית. שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני, אולם כבר בקרוב הראשון שלו סיים את דרכו בתחרות כשנכנע כתוצאה מצבירת שלושה עונשים בקרב.

מי שהיה קרוב מאוד לזכייה במדליה הוא טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג). גם הוא החל את דרכו בסיבוב השני, אך גבר בקרב הראשון על מגומקדרין פידורייב הרוסי ולאחר מכן ניצח באיפון את אלונסו וונג הפרואני בדרך לרבע הגמר. בקרב על חצי הגמר הוא הכניע באיפון את הבלארוסי ודזים שוקה והגיע למצב שהוא במרחק ניצחון מהבטחת מדליה, אך נכנע למחמדבקוב הרוסי ועבר לקרב על הארד דרך בית הניחומים, אך שם נכנע לוויקטור סבורטוב מאיחוד האמירויות.

בנשים, הנציגה היחידה היום הייתה גילי שריר (עד 63 ק"ג) שהעפילה לסיבוב השלישי בזכות ניצחון על בוואזרי על חקה ואן דן ברג ההולנדית, אבל ברבע הגמר הפסידה לאנדראה לסקי הסלובנית ולאחר מכן נכנעה בבית הניחומים לספרדיה כריסטינה קבאנה פרס גם היא בעקבות שלושה עונשים, איבדה סיכוי לזכות במדליית ארד דרך בית הניחומים וסיימה במקום השביעי.

בוטבול. הפסיד בקרב על הארד | עודד קרני, איגוד הג'ודו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי