אלונה ברקת: ליגת האלופות? אנו מכוונים גבוה, אבל זה תלוי גם בהגרלה

אלונה ברקת אלופה
אלונה ברקת אלופה | דני מרון

הפועל באר שבע חגיגה אליפות שנייה ברציפות והבעלים התפנתה לראיון: "הייתה גאווה לקבל מאינטר הודעה 'גאים בכם'. תמיד יש מקום להיות טוב יותר"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חגגה אמש באיצטדיונה אליפות שנייה ברציפות, ובעלת הבית אלונה ברקת התפנתה מהחגיגות ושוחחה עם על העונה הארוכה שעברה והתכניות להמשך.


אלונה, מתי חשת או הערכת שבאר-שבע שוב בדרכה לזכייה באליפות?
"כבר מתחילת העונה זיהינו שיש לנו קבוצה חזקה מאוד. אני לא יכולה לשים את האצבע על רגע ספציפי אחד, אולם אני כן יכולה לומר שמרגע ניצחון החוץ שלנו באשדוד בדקה ה- 90 הרגשתי שזה הולך לכיוון טוב".

 



במשחק האחרון מול מכבי תל-אביב, שבו ניצחתם 1:2, מה היו תחושותייך בפיגור?

"בכל משחק אני תמיד במתח גדול. ברור שהתאכזבתי כשספגנו, אבל ראיתי שאנחנו במשחק כל הזמן ולכן קיוויתי לטוב".


קחי אותנו לקיץ 2016.  מה קיווית שקבוצתך תוכל לעשות העונה?
"הייתה לנו פגרה מאוד קצרה ולכן ברק והצוות הפיזיולוגי והרפואי היו צריכים להיערך נכון מבחינת עומסים וחלוקת דקות משחק בין השחקנים. החתמתו של מיגל ויטור התבררה כהחתמה מצוינת. ידעתי שאנחנו צריכים חיזוק בנקודות ספציפיות. גם במהלך העונה הצלחנו לרענן ולהתחזק ובעיקר לשמור על הקו שלנו, הדרך שלנו והערכים שלנו. זה נושא שמאוד חשוב לנו".



ויטור. "החתמה מצוינת" (דני מרון)


ספרי על ההחלטה שקיבלת להאריך את חוזהו של המאמן ברק בכר
"ברק מראה כל הזמן רעב, סקרנות, רצון ללמוד ולהתפתח. הוא ווינר שלא מוותר, ואת התכונות הללו אני מאוד אוהבת ומעריכה אצלו. מה גם שאני מאמינה גדולה ביציבות. לכן היה נכון להחתים אותו לתקופה ארוכה".


האם חששת שהמשחקים באירופה יתישו את הקבוצה?
"מצד אחד זה ברור שעונה כזו ארוכה יוצרת עומסים. מצד שני, הרי לשם כך העמקנו את הסגל ואת הצוות הפיזיולוגי שלנו. הצוות הרפואי והפיזיולוגי עשו עבודה מופלאה העונה ולפיכך לכל אחד מהם יש חלק גדול בהצלחתנו".


מה אמרו לך האיטלקים במילאנו אחרי הניצחון על אינטר?
"אני רק יכולה לומר לך מה הם שלחו לנו אחרי שעברנו את סאות'המפטון. קיבלנו הודעה מיד בסיום המשחק: "אנחנו גאים בבאר-שבע". זו הייתה גאווה גדולה לקבל כזו הודעה כה מחמיאה מקבוצת פאר שכזו".



בוזגלו. אינטר הייתה גאה בב"ש שעלתה על חשבונה (אודי ציטיאט)


עכשיו עם מבט קדימה: מה לדעתך הסיכוי להגיע לשלב הבתים בליגת האלופות?
"אנחנו מכוונים גבוה. מי שלא מכוון גבוה אינו יכול להגשים חלומות. לגבי הסיכוי אני לא יכולה להעריך – יש הגרלה ולא מעט יהיה תלוי בה".


תקציב הקבוצה יגדל בהשוואה?
"אם נידרש לכך, נגדיל אותו בהתאם. על סכומים מדויקים אינני מדברת".


לסיום, כיצד את רואה את היריבות עם מכבי תל אביב?
"יש בליגת העל יותר משתי קבוצות, לא רק הפועל באר-שבע ומכבי תל-אביב. אנחנו כרגיל מסתכלים אך ורק על עצמנו. אנחנו רוצים הכי טוב שאפשר. תמיד מנסים להשתפר, ותמיד יש מקום להיות טוב יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי