בסכנין לא מתרגשים מההודעה: "נעביר את הדרישות בתוך זמן קצר"

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

במהלך הימים הקרובים צריכים ראשי המועדון לשלוח בקשה לערעור בעקבות ההחלטה להוריד אותם לליגה א': "המטרה לבנות קבוצה חזקה לליגה הלאומית". מוגרבי ערך אימון בכורה עם הקבוצה, ראדי עשוי לעזוב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

יום לא פשוט עובר על בני סכנין, בשעות הבוקר הופתעו ראשי המועדון בעקבות ההודעה של הבקרה התקציבית לפיה הקבוצה ירדה לליגה א', בשל אי העברת התקציב לבקרה. קברניטי הקבוצה כאמור לא ציפו לכזאת נחרצות סביב הירידה, כאשר בשנים האחרונות היה מקובל להזהיר בתחילה את הקבוצות ולאחר מכן אנשי המועדון החלו לפתור את הבעיה.

למעשה הקבוצה צריכה להעביר בימים הקרובים בקשה לערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובאותה בקשה לפרט אילו פתרונות היא מצאה בכדי לאשר את התקציב לעונה קרובה, כאשר לסכנין יש עוד חובות של חודש אחד לאנשי המועדון מהעונה שעברה.

בתוך כך ראשי המועדון וביניהם מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי פנו למספר אנשי עסקים מקומיים שיעזרו בפלונטר שנוצר מול הבקרה התקציבית. גם עיריית סכנין עודכנה בהתפתחויות. "נעביר את הדרישות תוך זמן קצר ונמשיך לבנות קבוצה חזקה לליגה הלאומית", אמרו בסכנין.


אוהדי בני סכנין בטדי. בשנה הבאה בליגה א'? (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית הקבוצה ממשיכה להתנהל כרגיל כאשר הבוקר ערך הכוכב הגדול של הקבוצה פיראס מוגרבי אימון ראשון עם הקבוצה, כאשר עד עכשיו ערך אימוני כושר בלבד. בצוות המקצועי מבינים כי הם עשויים לשחרר שחקן בכיר, מהסגל כאשר אחת האפשרויות זה הקשר הוותיק מהראן ראדי.

גם עזיבתו של מוגרבי עלתה על הפרק והוא כבר הוזכר כמועמד לבני יהודה אבל בסכנין מקווים להימנע מכך בכדי שמוגרבי יהיה משמעותי במאבק העלייה מליגה לאומית לליגת העל בעונה הקרובה.


שחקן בכיר עשוי לעזוב את סכנין. אחד המועמדים הוא מהארן ראדי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי