הגמרים האזוריים נקבעו: ניו אינגלנד תפגוש את קנזס, ניו אורלינס את הראמס

טום בריידי עם פיל ריברס
טום בריידי עם פיל ריברס | AFP

פלייאוף ה-NFL: טום בריידי והפטריוטס מחצו את הצ'ארגרס 28:41, האלופה פילדלפיה, הודחה על ידי ניו אורלינס אחרי 20:14 בסיום מותחן

(גודל טקסט)
תמונת הגמרים האזוריים של פלייאוף ה-NFL הושלמה הלילה (בין ראשון לשני). יממה לאחר שקנזס סיטי ופטריק מהומס הביסו את אינדיאנפוליס קולטס, טום בריידי הבלתי נגמר והניו אינגלנד פטריוטס אירחו את הלוס אנג'לס צ'ארגרס, שהגיעו עם הרבה ביטחון לאחר הניצחון על בולטימור.


לוס אנג'לס צ'רג'רס – ניו אינגלנד פטריוטס 41:28
ביל בלצ'יק שמע בכלי התקשורת בארה"ב, כאלו המעבירים ביקורת על היכולת של קבוצתו העונה, ומפקפקים בסיכויים שלה להדיח את הקבוצה מלוס אנג'לס. אז שיפקפקו. החבורה המנוסה מבוסטון הציגה מפגן עוצמה אדיר, כשהיא יוצאת מהמנהרה בטירוף כבר מהרגע הראשון במשחק אל מול הקהל הביתי, משיגה טאצ'דאון בכל אחד מארבעת הדרייבים הראשונים שלה במשחק ויורדת למחצית בתוצאה 7:35, מבלי להשאיר סיכוי קטן לצ'ארגרס לחזור למשחק. המחצית השנייה הייתה גארביג' טיים בלבד.


הפטריוטס העפילו לגמר ה-AFC בפעם השמינית ברציפות, כשטום בריידי האגדי לא מראה שום סימני דעיכה ומוסר ל-343 יארדים ב-34 מתוך 44 מסירות וטאצ'דאון. גם מישל ואדלמן כיכבו.


הפטריוטס יילחמו בשבוע הבא על מקום בסופרבול עם אחת מהקבוצות המהנות בליגה העונה, קנזס סיטי צ'יפס ופטריק מהומס, המועמד המוביל לMVP שינסה לקחת את הלפיד מטום בריידי.


9️⃣ observations from @pfwpaul as #Patriots dominate Chargers to advance to 8th consecutive AFC Championship game: https://t.co/GD96usZNAHpic.twitter.com/rwjFCqyRxR

— New England Patriots (@Patriots) January 14, 2019


ניו אורלינס סיינטס – פילדלפיה איגלס 14:20
לרגע זה היה נראה מוכר להחריד. מחזיקת הסופרבול, הפילדלפיה איגלס ללא קרסון וונץ, קיבלה בשבוע שעבר את ניק פולס (גיבור של סופרבול 2018) חזרה להרכב והקווטרבאק כשניצח את מיץ' טרוביסקי ואת שיקגו בירס. אבל בביג-איזי הסיפור היה שונה לגמרי.

זה התחיל כמו דה ז'ה וו. פולס והאיגלס פתחו נהדר את הרבע הראשון ועלו ליתרון 0:14, אך אל מול הקהל הביתי, החבורה בשחור התעוררה לחיים ויצאה לקרב על מקום בסופרבול.

חטיפה גדולה של לאטימור התחילה את הריצה האדירה של הסיינטס (0:20 בשלושה רבעים) והשאירה את האלופה פעם אחר פעם חסרת תשובות.

דרו בריז האגדי מסר ל-301 יארדס ו-2 מסירות טאצ'דאון, אך הכוכב האמיתי של הערב היה מייקל תומאס, שתפס מספר כדורים אדירים בחצי השני.מהצד השני, 209 יארד של ניר פולס לא הספיקו לאיגלס לחזור להגן על התואר.



קורט קולמן חוגג את העלייה לגמר האיזורי (AFP)

משחקי הגמרים האזוריים
‏AFC – ניו אינגלנד פטריוטס נגד קנזס סיטי צ'פס
‏NFC – לוס אנג'לס ראמס יפגשו את ניו אורלינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי