מסירת חיסול: מיאמי ניצחה את הג'טס במשחק בלאק פריידיי

play
שחקן מיאמי דולפינס ג'בון הולאנד חוגג חטיפה וטאצ'דאון מול ניו יורק ג'טס | GettyImages, Mike Stobe
שחקן מיאמי דולפינס ג'בון הולאנד חוגג חטיפה וטאצ'דאון מול ניו יורק ג'טס

הייל מארי של הג'טס בסיום המחצית הראשונה תורגם לחטיפה והחזרה לטאצ'דאון של 99 יארד, בדרך לניצחון של הדולפינס 13:34. מיאמי הגדילה את היתרון בראש ה-AFC מזרח ועשתה צעד גדול לכיוון הפלייאוף

(גודל טקסט)

יש דברים שרק קבוצות כמו ניו יורק ג'טס מסוגלות להם – למשל, מסירת הייל מארי שהופכת לטאצ'דאון – בצד השני. הג'טס אירחו את מיאמי למשחק בלאק פריידיי הראשון אי פעם. רגע לפני ההפסקה, במצב של 6:10 לדולפינס ובמהלך האחרון כשעל השעון לא נותר זמן, ניסה הקוורטרבק של הג'טס טים בויל את מזלו בזריקת הייל מארי. הכדור נחת לידיו של ג'בון הולאנד ממיאמי. עד כאן בסדר, מסירות הייל מארי נחטפות לא אחת, אלא שהולאנד רץ ורץ ורץ בלי שאף שחקן יריב מצליח לבלום אותו, מהלך שתורגם לשבע נקודות וליתרון 6:17 של הדולפינס בהפסקה, בדרך לניצחון 13:34 שהעלה את מאזנם ל-3:8 לעומת 7:4 של הג'טס.

זה היה מהלך המפתח במשחק, בו הדולפינס עשו עוד צעד לכיוון הפלייאוף. רחים מוסטרט כיכב עם 94 יארד ושתי גיחות לאנדזון, כשמהאוויר טואה טנגובילואה זורק ל-243 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. בניו יורק מסר בויל ל-179 יארד וטאצ'דאון, כשרוב ההספק בגארבג' טיים, יחד עם שני איבודים שאחד מהם, כאמור, היה קריטי.

כעת מיאמי תקווה למעידה של בפאלו ביום ראשון מול פילדלפיה, כשהפסד של הבילס ירחיק אותם עוד יותר ממוליכת ה-AFC מזרח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי