הנה היא עולה: העונה החדשה של ה-NFL יוצאת לדרך

טום בריידי | אימג'בנק GettyImages, Mike Ehrmann

האלופה טמפה ביי וטום בריידי הבלתי נגמר יארחו את דאלאס למשחק פתיחת העונה (ו', 3:20). מה השינויים הגדולים, מי המועמדות הבולטות ואיך נסתדר עם הקורונה? הליגה הרווחית בעולם פותחת עונה 102

(גודל טקסט)

הלילה (בין חמישי לשישי, 3:20) זה קורה: ה-NFL, הליגה העשירה והרווחית ביותר בעולם, פותחת עוד עונה עם מפגש ענק בין האלופה טמפה ביי לדאלאס.

כמו תמיד, גם העונה ה-102 של ליגת הפוטבול מבטיחה להיות מסחררת, כאשר השינוי הגדול הוא המעבר מ-16 ל-17 משחקים לכל קבוצה. כמו תמיד, כל קבוצה תהנה גם משבוע חופש והפלייאוף ייצא לדרך ב-15 בינואר, עם שישה משחקי ווילד קארד, המשך ישיר לעונה שעברה בה שבע קבוצות מכל חטיבה העפילו לפוסטסיזן.

את הסופרבול תארח הפעם קליפורניה, באצטדיון החדיש באינגלווד, שם החלו לשחק בשנה שעברה הראמס והצ'ארג'רס. הריקוד הגדול יתקיים בלילה שבין ה-13 ל-14 בפברואר.

לא מעט פרצופים חדשים יעטרו את ה-NFL העונה, כולל חמישה קוורטרבקים שירדו מהלוח בין 15 הבחירות הראשונות של הדראפט החולף וכולם צפויים להיות משמעותיים עבור קבוצותיהם: ההבטחה הגדולה טרבור לורנס בג'קסונוויל, זאק ווילסון במדי הג'טס, טריי לאנס בסן פרנסיסקו, ג'סטין פילדס בשיקגו ומאק ג'ונס בניו אינגלנד.

טרבור לורנס
הרבה עיניים יופנו לטרבור לורנס והג'אגס | אימג'בנק GettyImages, Logan Bowles

גם על הקווים נזכה לשלל שינויים, כאשר לא פחות משבעה מאמנים הוחלפו. מוקד העניין יהיה בג'אגוארס, עם אורבן מאייר, שבגיל 57 מגיע לראשונה בחייו ל-NFL אחרי קריירת מכללות אגדית.

במסגרת המעברים הבולטים אפשר לכלול גם את הטרייד בין הראמס לדטרויט, שהחליפו קוורטרבקים: מת'יו סטאפורד נשלח ל-LA, ג'ארד גוף ינסה לשקם את עצמו בעיר המכוניות. קרסון וונץ סיים את חלקו בפילדלפיה ויתאחד באינדיאנפוליס עם פרנק רייך, שכמתאם התקפה הוציא ממנו הרבה באיגלס, סאם דרנולד עזב את הג'טס לקרוליינה ואילו התופס חוליו ג'ונס יקווה להצליח אחרי שהועבר בטרייד מאטלנטה לטנסי.

הליגה נפרדה מכמה שמות גדולים במיוחד בתום העונה האחרונה, כולל דרו בריס, ג'וליאן אדלמן, פיליפ ריוורס, דמאריוס תומאס, הבועט אדם וינטיירי וג'ייסון וויטן, שפרש בפעם השנייה.

בנוסף, כמובן שהקורונה תמשיך לרחף מעל ראשי כל המעורבים וב-NFL הזהירו את הקבוצות שאם משחק ייאלץ להידחות בגלל שחקנים לא מחוסנים, ולא יוכל להיות מושלם בשבוע ה-18 של העונה, הקבוצה שאחראית לדחייה תיענש בהפסד טכני ותידרש גם לשלם פיצוי כספי לשחקני הקבוצה השנייה.

בסוכנויות ההימורים, קנזס סיטי ופטריק מהומס, שהובסו בסופרבול האחרון, שוב פייבוריטים ברורים, כאשר אחריהם אפשר למצוא את האלופה טמפה וטום בריידי שחגג לאחרונה יום הולדת 44, בפאלו, הראמס, בולטימור וגרין ביי, שמקווה שארון רוג'רס יישאר איתה לפחות את כל העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי