נבחרת ישראל באתלטיקה ירדה לדרג ג' אחרי דרמה באליפות אירופה

נבחרת ישראל באתלטיקה
נבחרת ישראל באתלטיקה | איגוד האתלטיקה

המשלחת בכחול לבן התחרתה עם אוסטריה על מקום בשביעייה, ואחרי שאיבדה אותו במקצוע האחד לפני אחרון הצליחה לזכות בו מחדש בגלל פסילה של האוסטרים ב-400*4, אך השופטים פסלו גם את ישראל והתחרות נגמרה באכזבה

(גודל טקסט)

אם מלהקי הישרדות היו מחפשים דרמה אמיתית בכל מה שנוגע לשם התכנית, הם היו צריכים לצפות בדקות האחרונות של אליפות אירופה לאומות באתלטיקה דרג ב' היום (ראשון). נבחרת ישראל סיימה אותה במקום השמיני והתדרדרה לדרג ג', עם פוטו פיניש שהתרחש לאו דווקא על המסלול.

לאחר 38 מקצועות הנבחרת עוד דורגה במקום השביעי המוביל למקום מבטחים, אך במקצוע ה-39 התבצע מהפך לאחר שישראל (272.5) ירדה למקום השמיני והאוסטרים (275) עלו למקום השביעי. הדרמה הגיעה במקצוע האחרון, 400*4 מ', כאשר האוסטרים שסיימו את הריצה במקום הראשון פסלו בסופו של דבר והנבחרת הישראלית היתה אמורה למקום השביעי עם 279.5 לעומת 275, אך הסיפור לא נגמר שם והשופטים פסלו גם את נבחרת ישראל בגלל הפלת מקל באחת ההחלפות.

רגע השיא של התחרות היה השיא הישראלי החדש בריצת 100*4 נשים. גל קדמון (אתלטי הנגב), דיאנה ויסמן (מכבי הישגים ראשון לציון), אולגה לנסקי (לידר ירושלים) ואילנה דורפמן (הפועל חולון) קבעו את התוצאה 44.85 שנ' ובכך שיפרו את השיא הקודם שעמד על 45.15 שנ'. הן סיימו במקום ה-3 כללי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי