חנה מיננקו סובלת משבר ועלולה להחמיץ את אליפות העולם

חנה מיננקו
חנה מיננקו | Gettyimages

למרות שתחילה התבשרה כי היא סובלת מנקע בלבד כתוצאה מהפגיעה באליפות ישראל, בבדיקת MRI שביצעה מיוזמתה אובחן שבר בכף הרגל: "זקוקה למנוחה של חמישה לשישה שבועות". האם היא תחלים עד התחרות בדוחא?

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות נפצעה חנה מיננקו, אחת מהאתלטיות הבכירות בארץ, במהלך אליפות ישראל. קופצת המשולשת נלקחה לבדיקה מידית בבית החולים איכילוב, שם נאמר לה שמדובר בנקע בלבד ואין סכנה לגבי השתתפותה באליפות העולם בדוחא, שתיערך בסוף ספטמבר.

למרות זאת, היום (רביעי) שיתפה מיננקו בעמוד הפייסבוק שלה כי הרגישה צורך לבצע בדיקת MRI, מלבד צילום הרנטגן שנערך לה ביום הפציעה, והתוצאה הייתה שהיא סובלת משבר בכף הרגל. כעת על האתלטית לנוח במקום להתאמן ואין לדעת אם האימונים שעשתה כבר מהידיעה שסובלת מנקע הריעו לה לקראת המטרה: השתתפות באליפות העולם.

בין היתר כתבה מיננקו: "הפציעה דורשת מנוחה ולא לשים לחץ על הרגל בין חמישה לשישה שבועות מיום הפציעה" מיננקו גם כתבה כי היא מרגישה שהשיא שלה עוד לפניה (זכתה במדליית כסף באליפות העולם ב-2015, לאחר מכן סיימה במקום החמישי במשחקים האולימפיים בריו 2016) והיא תעשה כל שביכולתה כדי לחזור בזמן לקראת אליפות הכולם. עוד סיפרה שהיא חוזרת להתאמן עם אלכס מרמן, שכזכור היה המאמן שלה, אבל בשל עיסוקו גם כמאמן לחינוך גופני באחד מהתיכונים בארץ העבודה בין השניים הופסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי