שמונה מדליות נוספות לישראל בגביע האתגר בקלוז'

לינוי אשרם, ניקול זליקמן
לינוי אשרם, ניקול זליקמן | איגוד ההתעמלות

לינוי אשרם, אלופת הקרב רב, הוסיפה לעצמה שתי מדליות זהב בתרגילי החישוק והסרט וכסף באלות, גם ניקול זליקמן הוסיפה למאזנה שלוש מדליות ארד. הנבחרת הקבוצתית שסיימה שלישית בקרב רב, זכתה בעוד כסף וארד

(גודל טקסט)

לאחר שהוכרזה אתמול (שבת) כאלופת הקרב-רב בתחרות שבקלוז', רומניה, זכתה היום לינוי אשרם בשתי מדליות זהב – בתרגיל החישוק (23.400 נק') ובתרגיל הסרט (22.250 נק'). בנוסף, זכתה אשרם גם במדליית כסף באלות עם 22.050 נק' ובמקום הרביעי בכדור (21.650 נק').

גם ניקול זליקמן, שעמדה אתמול לצד אשרם על פודיום הקרב-רב לאחר שזכתה במדליית הארד, הוסיפה שלוש מדליות ארד אישיות היום בגמרים: בתרגיל החישוק (22.350 נק'), בתרגיל הכדור (22.300 נק') ובסרט (20.000 נק'). בגמר האלות סיימה זליקמן חמישית עם 20.350 נק'.

באשר לנבחרת הקבוצתית, שאתמול זכתה במדליית הזהב בקרב-רב, היא סיימה גם היום עם שתי הופעות על הפודיום: הנבחרת זכתה במדליית הכסף על התרגיל המעורב (26.350 נק') ובמדליית הארד בתרגיל הכדורים (25.250 נק'). בנות הנבחרת הקבוצתית הן שי בן רובי, בר שפוצ'ניקוב, אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, ליזי אלעד, נטלי רייץ וקארין וקסמן – אותן מאמנות אירה ויגדורצ'יק, רחלי ויגדורצ'יק ונועה קדוש.

מאיגוד ההתעמלות נמסר: "לא יכולנו להיות שמחים יותר מתוצאות תחרות גביע האתגר ברומניה, התקווה הושמעה באולם התחרות לא פחות מ-4 פעמים ועל פודיום אחד, שתי נציגות כחול- לבן! עבורנו מדובר בתחרות הכנה חשובה והמשלחת הישראלית עשתה חיל. אנחנו גאים ומאושרים אבל בעיקר, עם הפנים קדימה והלאה ונמשיך לעבוד קשה לקראת אליפות עולם!".


נבחרת ההתעמלות האומנותית. עוד יום מוצלח (באדיבות איגוד ההתעמלות)

מצוות המאמנות של לינוי אשרם, איילת זוסמן ולנה קופילנקו, נמסר: "אנחנו מאוד מרוצות מתוצאת הקרב רב שלינוי השיגה בתחרות! כבר שתי תחרויות ברצף שלינוי עולה על הפודיום בקרב רב, הפעם במקום הראשון, וזאת כשלצידה ניקול במקום השלישי! הישג מדהים שגורם לנו המאמנות להרגיש שאנחנו בדרך הנכונה. לינוי מוכיחה פעם אחר פעם שמקומה בצמרת העולמית ואנו נמשיך בהכנות לקראת אליפות עולם, מתוך מטרה להשיג את הקריטריון לטוקיו".

אלה סמופלוב, המאמנת של ניקול זליקמן, מסרה בסיום תחרות הקרב-רב: "בשבילנו זו הייתה תחרות הכנה מצוינת לקראת אליפות עולם, ואני רוצה להודות על התמיכה והתנאים שמספקים לנו באיגוד. לניקול היתה תחרות יציבה ומצוינת, שבה ביצעה ארבעה תרגילים טובים, ובסופו של דבר, זה מה שהמתעמלות יצטרכו לבצע בשביל להשיג את הקריטריון. ניקול הוכיחה שהיא יכולה לעשות את זה.  אני גאה מאוד בניקול על ההישג המצוין, ובכלל בהישגים של המשלחת הישראלית, בלינוי ובקבוצתי שהגיעו למקום ראשון, זה כבוד גדול לישראל!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי