הוועד האולימפי בישראל בירך על הדחייה: "הספורטאים חוו אי ודאות קשה"

יגאל כרמי
יגאל כרמי | הוועד האולימפי

אחרי שאולימפיאדת טוקיו 2020 נדחתה סופית, הגוף בראשותו של יגאל כרמי מסר בתגובה: "האכזבה היא קשה, אבל בספורט אכזבה היא חלק מהתהליך ומהדרך להצלחה"

(גודל טקסט)

הוועד האולימפי הבינלאומי נכנע ללחצים מצד מדינות והתאחדויות רבות בספורט העולמי וקיבל היום (שלישי) את ההחלטה הצפויה והבלתי נמנעת לאור התפרצות מגיפת הקורונה – המשחקים האולימפיים נדחו בשנה. זמן קצר אחרי שנפל הפור, הוועד האולימפי בישראל בירך על ההחלטה, ששמה סוף לחוסר הוודאות בו שהו הספורטאים בתקופה האחרונה.

"אנו מברכים על ההחלטה וההכרזה הרשמית המשותפת של הוועד האולימפי הבינלאומי וממשלת יפן, על דחיית המשחקים האולימפיים שאמורים היו להיפתח בטוקיו ב-24 ביולי לקיץ 2020 לשנת 2021 בצל משבר הקורונה המתמשך ברחבי העולם", נמסר בתגובה הרשמית של הוועד, "ספורטאי המשלחת האולימפית של ישראל חוו תקופת אי וודאות קשה ואנו מקווים שכבר בימים הקרובים תהיה הודעה רשמית על המועד החדש שייקבע, על מנת שניתן יהיה לסמן את המטרות החדשות בבירור".

עוד נכתב בהודעה: "נפעל במהירות למפות את כל מישורי הפעולה הנדרשים על מנת להיערך למועד החדש שייקבע, בהיבטים הארגוניים והתקציביים מתוך מטרה ברורה להעמיד לרשות הספורטאים והספורטאיות שלנו והצוותים המקצועיים את מירב התנאים הנדרשים להכנה האופטימלית. למרות שהדחייה היא בלתי נמנעת, האכזבה היא קשה, אבל בספורט אכזבה היא חלק מהתהליך ומהדרך להצלחה. אנו בטוחים שספורטאי ישראל יצלחו את המשבר הזה ויוכיחו את חוסנם המנטלי כפי שהוכיחו כבר בעבר".

דחייה הייתה בלתי נמנעת (KAZUHIRO NOGI/AFP via Getty Images)
דחייה הייתה בלתי נמנעת (KAZUHIRO NOGI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי