נטע ריבקין: "ככל שהדרך קשה יותר, כך הניצחון מתוק יותר"

נטע ריבקין עם לפיד המכביה
נטע ריבקין עם לפיד המכביה | צילום: יח"צ

לאחר שאולימפיאדת טוקיו 2020 נדחתה, יו"ר וועדת הספורטאים של הוועד האולימפי בישראל ביקשה להעביר מסר אופטימי: "עכשיו יש יותר זמן להתאמן, ללטש ולשפר. מכאן הכיוון הוא רק מעלה"

(גודל טקסט)

דחייה של אירוע הספורט הגדול בעולם היא בלי שום ספק לא עניין שגרתי, אבל כך גם לגבי נגיף הקורונה שהכה בעולם כולו בחודשים האחרונים. אחרי שהיום (שלישי) הוחלט להעביר ל-2021 את המשחקים האולימפיים שהיו אמורים להיפתח בטוקיו ב-24 ביולי השנה, יו"ר וועדת הספורטאים בהנהלת הוועד האולימפי בישראל, נטע ריבקין, ביקשה להעביר את תמיכתה בנציגי המשלחת הישראלית המאוכזבים.

"לעתים, ההחלטות הקשות הן גם הנכונות ביותר", פתחה ריבקין את מכתבה לספורטאים, "זוהי החלטה קשה מאוד אך האחראית והנכונה ביותר לאור המציאות שנכפתה על כולנו בהיבט כלל עולמי בשל משבר הקורונה. כבר שבועות אחדים מאז שהמצב החל להחמיר, שמחשבותיי וליבי איתכם. הקושי הרב בהתמודדות עם אי הוודאות המוחלטת, תוכניות האימון והתחרויות שמתבטלות, בידוד וחוסר היכולת להתאמן בתנאים האופטימליים של כל אחד ואחת מכם והניסיון להישאר בפוקוס כאשר הכל מסביב לא מאפשר זאת. אני יודעת כמה כל אחד מכם השקיע את כל נשמתו כדי להגיע לטוקיו בשיא שלו, הוויתורים הרבים, האימונים המפרכים ואורח החיים התובעני למען הגשמת החלום האולימפי. נכון שלרוב אנחנו לא רואים בעיניים בדרך למטרה, אבל פה יש משהו גדול מאיתנו. הבריאות היא תמיד מעל הכל".

ריבקין המשיכה במסר חיובי: "המשחקים האולימפיים הם פסטיבל הספורט הגדול בעולם, שאתם צריכים להגיע אליו בשיא שלכם ובביטחון מוחלט בבריאותכם. יש כמה דברים שאנו הספורטאים חיים אותם. הראשון שבהם הוא לא לוותר אף פעם והשני הוא להסתגל מהר לסיטואציות חדשות. אני בטוחה כי תגיעו לטוקיו 2021 מוכנים מתמיד. אז עכשיו, כשהכל קצת יותר ברור, יש לכם יותר זמן להתאמן, ללטש ולשפר, כי מכאן הכיוון הוא רק מעלה. זכרו כי ככל שהדרך קשה יותר כך הניצחון מתוק יותר. מדינה שלמה מאחוריכם תומכת, מחבקת ומחזקת, בתקווה שמשבר הקורונה יהיה מאחורינו בהקדם האפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי