"תנצחי את השטן": אל קחטאני תופיע לקרב מול רז הרשקו?

רז הרשקו | איגוד הג'ודו

הג'ודוקא הישראלית אמורה לפגוש את הסעודית ביום שישי, אלא שברשת החברתית החל קמפיין ויראלי בעד ונגד: "תעלי ותנצחי למען פלסטין"

(גודל טקסט)

פתחי נורין, הג'ודוקא האלג'יראי שפרש מאולימפיאדת טוקיו כדי להימנע ממפגש עם טוהר בוטבול, הושעה באופן מיידי ונזרק מהכפר האולימפי. אלא שייתכן מאוד שזו לא הפעם האחרונה שאנחנו ניאלץ להתעסק בפוליטיקה באולימפיאדה הזו. כידוע, רז הרשקו אמורה לפתוח את דרכה ביום שישי הבא בקטגוריית משקל של מעל 78 ק"ג נגד טהאני אל קחטאני הסעודית.

בארצה של אל קחטאני כבר התחילו בקמפיין ברשתות החברתיות שמטרתו דווקא לתמוך באל קחטאני, אלא שהדיעות חלוקות ובעוד שיש כאלו שרוצים שהיא תייצג את המדינה ותעלה לקרב מול הרשקו, חלק מעוניינים שהיא תפרוש כדי "לא להתמודד מול היישות הציונית". הציוצים בנושא הזה הפכו להיות מאוד ויראליים וצברו מאות תגובות.

פעילים חברתיים העלו ציוצים עם הנוסח: "אנחנו איתך, לא משנה מה תחליטי" וקיבלו הרבה מאוד תגובות לכאן או לכאן, אך בעיקר תגובות שתומכות בכך שאל קחטאני תופיע לקרב. "תעלי לקרב ותנצחי למען פלסטין, זה יהיה הניצחון הכי גדול", כתב אחד המגיבים. "תנצחי את השטן", כתב אחר. "מקווה שהיא לא תפרוש ותעניק ניצחון לציונים", כתב מגיב נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי