שיח נתפס בגלשן של כהן, שטיינברג נותר אופטימי: "הכל תלוי בו"

יואב כהן | Clive Mason/Getty Images

הגולש סיים את השיוט התשיעי רק במקום ה-16 וטען כי במפרץ הינושימה שיחים רבים שצפים במים והאטו אותו, אולם מאמנו עדיין מפנטז על מדליה: "זה תסריט סביר, הוא בעמדה טובה", אמר לספורט1

(גודל טקסט)

גור שטיינברג, מאמנו של יואב כהן, משוכנע שהגולש המתחרה בדגם ניל פרייד יהיה חלק משיוט המדליות בשבת, אפילו שסיים היום (רביעי) את אחד משלושת השיוטים במקום ה-16 והוא מדורג כעת שישי בדירוג הכללי.

"שלושת השיוטים מחר הם המשמעותיים ביותר", אמר גור שטיינברג לספורט1. "יואב נמצא כרגע במקום סביר כדי לעשות שלושה שיוטים אחרונים טובים ולהיכנס לשיוט המדליות בשבת כשהוא בעמדה טובה למדליה. שני הראשונים כרגע קצת רחוקים, אבל יואב קרוב לשלישי ואם יעבור טוב את יום השיוטים האחרון מחר, הוא יהיה מוכן לעשות שיוט מדליות טוב בשבת".

כהן סבל במהלך השיוט היום, בו סיים 16, משיח שנתפס בגלשן. במפרץ הינושימה יש הרבה שיחים שמתנתקים מעצים הקרובים לחוף והם צפים במים. גולש שנתקל באחד מהם מאט את המהירות שלו וזה מה שקרה לכהן בשיוט הפחות טוב שלו היום. שטיינברג הוסיף: "ערב האולימפיאדה הגדרתי מטרות ומיקום ליואב. אנחנו נמצאים כעת בתסריט הסביר והכל תלוי בו לקראת היום האחרון".

יואב כהן | Phil Walter/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי