ספרד גברה על ארגנטינה, דונצ'יץ' וסלובניה ממשיכים לחגוג

פאו גאסול | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

אלופת העולם ניצחה 71:81 את הסגנית מגביע העולם האחרון, רוביו בלט עם 26 נקודות. כוכב דאלאס, שיפגוש את הספרדים במחזור האחרון לקרב על ראשות הבית, הוביל את נבחרתו ל-81:116 על יפן עם 25 נקודות

(גודל טקסט)

המחזור השני בשלב הבתים של טורניר הכדורסל בטוקיו נמשך היום (חמישי) עם שני משחקים. במשחק המוקדם, לוקה דונצ'יץ' וסלובניה המשיכו לחגוג עם ניצחון קליל על יפן בבית ג'. ב-15:00 ספרד וארגנטינה ייפגשו למשחק השני של הבית.

ספרד – ארגנטינה 71:81

יממה לאחר המפגש בין שתי הנבחרות בטורניר הכדורגל, הפעם הן התמודדו זו מול זו על הפרקט בשחזור גמר גביע העולם ב-2019. פאו גאסול ולואיס סקולה, שמשתתפים בפעם החמישית בקריירה מהמשחקים האולימפיים, חיפשו להתקרב לרבע הגמר, אך לבסוף הייתה זו אלופת אירופה שהבטיחה את הכרטיס לשמונה האחרונות. אחרי שפיגרו בסוף הרבע הראשון, הספרדים עצרו את היריבה על תשע נקודות בלבד ברבע השני, ובמחצית השנייה הם דאגו להגדיל את ההפרש ומנעו מהדרום אמריקאים לצמצם את הפער.

ריקי רוביו, השחקן המצטיין של אותו גביע עולם, הוביל את נבחרתו עם 26 נקודות, כאשר סרחיו יול הוסיף 10 נקודות ופאו גאסול תרם 9 משלו לצד 8 ריבאונדים. ניקולאס לאפרוביטולה הוליך את קלעי המפסידה עם 27 נקודות, לואיס סקולה הוסיף 13. במחזור הסיום, הספרדים יאבקו מול סלובניה על ראשות הבית, בעוד ארגנטינה זקוקה לניצחון על יפן כדי לשמור על סיכוי להעפיל לנוקאאוט.

ריקי רוביו | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

סלובניה – יפן 81:116

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו בסאיטאמה: אחרי 48 הנקודות מול ארגנטינה והפלירטוט עם שיא הנקודות בכל הזמנים למשחק בודד באולימפיאדה, כוכב דאלאס סיפק עוד הצגה והפעם סגר עניינים בשלב מוקדם, כדי שיוכל לנוח בחלקים נרחבים מהמשחק.

הוא סיים עם 25 נקודות (8 מ-15 מהשדה, 7 מ-10 מהעונשין) והוסיף 7 אסיסטים, 7 ריבאונדים ושתי חסימות – הכל ב-25 דקות בלבד – כדי להעלות את סלובניה למאזן 0:2 שמקרב אותם לראשות בית ג' ולרבע הגמר. זוראן דראגיץ' חבר אליו עם 24 נקודות, ולאטקו צ'נצ'אר הוסיף 16, ומנגד יפן לא הצליחה לתת פייט של ממש, למרות מפגן קליעה של רוי האצ'ימורה, חברו של דני אבדיה בוושינגטון, שסיים עם 34 נקודות ו-7 ריבאונדים.

לוקה דונצ'יץ' | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי