מגיע לו: ארטיום דולגופיאט יקבל חצי מיליון שקל על מדליית הזהב

המתעמל הישראלי שעשה היסטוריה כשהפך למנצח הגדול של תרגיל הקרקע בטוקיו 2020, יזכה למענק כספי משמעותי. וכמה יקבל הצוות שמלווה אותו?

(גודל טקסט)

היסטוריה למתעמל ארטיום דולגופיאט והיסטוריה למדינת ישראל. הבוקר (ראשון) זכה ארטיום דולגופיאט במדליית זהב היסטורית לישראל בהתעמלות ובכך גם הפך את אולימפיאדת טוקיו 2020 למוצלחת בתולדות ישראל, שמעולם לא זכתה בשלוש מדליות באותם משחקים אולימפיים.

צפו בבנט מברך את ארטיום

דולגופיאט קיבל את הציון 14.933 שהיה זהה לשל יריב ספרדי, אולם בזכות רמת הקושי של התרגיל שביצע, שובר השוויון היה לזכות ווהעניק לו את מדליית הזהב ההיסטורית.

למי שתהה, המענק לו יזכה דולגופיאט עבור הזכייה בזהב: חצי מיליון שקלים.מאמנו יקבל 250 אלף, הצוות 50 אלף, האיגוד 25 אלף וגם האגודה 25. יש לציין שאבישג סמברג, שזכתה במדליית ארד בטקוואנדו, ביום הראשון של המשחקים האולימפיים, קיבלה 250 אלף שקל.

ארטיום דולגופיאט | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

שעה קלה לאחר הזכייה, בנק הפועלים הודיע על מענק מיוחד לרגל הזכייה, בנוסף לתמיכה של השנים האחרונות של קרן פועלים בקהילה, של 180 אלף ש"ח. דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים התומך בארטיום ב-3 השנים האחרונות אמר: "מדינה שלמה עצרה נשימתה היום עם הזכייה של ארטיום במדליית הזהב.
ארטיום הוא דוגמה לכך שכל אחד יכול להצליח – עם חוסן נפשי, צניעות והתמדה רבה, והוא דוגמה ומופת עבור כל צעיר בישראל לחלום בגדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי