זליקמן פרצה בבכי: "זה מרגש ומספק, עבדתי בשביל זה 17 שנה"

ניקול זליקמן
ניקול זליקמן | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת הנרגשת אחרי ההעפלה לגמר הקרב רב: "אחרי התרגיל האחרון נפל לי האסימון שאני באולימפיאדה. מתכוונת ליהנות"

(גודל טקסט)

ערב אולימפיאדת טוקיו 2020, רבים דיברו על התקווה הגדולה של ישראל למדליה: לינוי אשרם, אחת משלוש הספורטאיות המובילות בעולם בהתעמלות אומנותית. היום (שישי) אשרם התגברה על טעות בתרגיל החישוק וחזרה בגדול כדי לעלות לגמר מהמקום השלישי. לצדה, בשקט בשקט, ניקול זליקמן עשתה עבודה סולידית וטובה וכשהאבק התפזר אחרי תחרות מוקדמות ארוכה ומפרכת, התברר שגם היא תופיע מחר (שבת, החל מ-9:20) בגמר.

"אתן את כל כולי ואראה מי אני ומה אני", אמרה זליקמן הנרגשת, "אני מודה לכל מי שתמך בי. הדמעות אחרי התרגיל האחרון? אני חושבת שרק אז נפל לי האסימון שאני באמת באולימפיאדה. עבדתי בשביל זה 17 שנה, ואחרי כל הנפילות, המורדות והקורונה, זה מרגש ומספק. הגמר? אני מתכוות להגיע וליהנות".

כנרת צדף, יו"ר איגוד ההתעמלות: "לינוי וניקול נתנו היום פייט מטורף. מדובר במתעמלות מדהימות שעשו היסטוריה בענף ההתעמלות האמנותית ופעם ראשונה ששתי מתעמלות ייצגו את המדינה בגמר רב קרב אולימפי. איגוד ההתעמלות מלווה את שתיהן לאורך שנים רבות וגאה בהן על ההשקעה הרבה. מחר זה היום הגדול וכולנו מחזיקים להן אצבעות, מאמינים בהן ובמאמנות שלהן איילת זוסמן ואלה סמופלוב ומאחלים להן הצלחה רבה. איחולי הצלחה גם לנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית שתתחרה מחר במוקדמות קבוצתי הרב קרב".

ניקול זליקמן
ניקול זליקמן | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי