אלופה: לינוי אשרם תקבל חצי מיליון שקל על הזכייה במדליית הזהב

אחרי שעשתה היסטוריה בטוקיו וזכתה בקרב רב בהתעמלות אומנותית, המתעמלת תזכה למענק כספי משמעותי. וכמה יקבל הצוות שמלווה אותה?

(גודל טקסט)

האולימפיאדה הכי טובה של ישראל אי פעם. הבוקר (שבת) נרשמה היסטוריה נוספת בטוקיו, יפן, כאשר לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בסיומו של גמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית, ענף שלדורותיו היה בשליטה רוסית.

כידוע, זוהי המדליה הרביעית של המשלחת הישראלית בטוקיו 2020 וכמו דולגופיאט, גם לינוי אשרם והמאמנת שלה יזכו לתגמול כספי משמעותי אחרי הזכייה.

אשרם תזכה לקבל חצי מילון שקלים עבור מדליית הזהב והמאמנת שלה איילת זוסמן תקבל 250 אלף שקל, הצוות שמלווה אותה 50 אלף, האיגוד 25 אלף וכך גם האגודה שלה. בסך הכל מדובר במענקים בגובה 850 אלף שקל לאשרם ולצוותה.

כמו דולגופיאט, גם אשרם היא ילידת ראשון לציון וגם היא תזכה למענק מיוחד בגובה 60 אלף שקל מהעירייה. בנוסף, בנק הפועלים הודיע היום על מענק אישי מיוחד נוסף לתמיכת הבנק של 180 אלף ש"ח. כמו כן, לפי ההודעה, יקבלו המאמנים האולימפיים מענק של 90 אלף ש"ח כל אחד – איילת זוסמן של לינוי, וסרגיי וייסבורג של ארטיום.

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר: "לינוי, ריגשת מדינה שלמה והלב של כולנו מלא גאווה בך. את אלופה אמיתית, מצטיינת, שיודעת לעמוד גם ברגעי הלחץ- לקום ולנצח. לא פחות חשוב להעריך את האנשים שהולכים עם הספורטאים לאורך הדרך- המשפחה והמאמנים שנמצאים שם עבורכם בכל הרגעים ומלווים אתכם".

ניקול אשרם | LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images

עוד באותו נושא: טוקיו 2020, לינוי אשרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי