לינוי אשרם: "לא מבינה מה עשיתי, כל עם ישראל היה מאחוריי"

האלופה האולימפית החדשה התרגשה לאחר קבלת מדליית הזהב: "אני עדיין לא מעכלת, זה חלום. זה כל מה שחלמתי עליו כל החיים"

(גודל טקסט)

רגע אחרי השמעת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו, עם מדליית הזהב על צווארה, לינוי אשרם הנרגשת סיפרה על חוויותיה מתחרות הקרב-רב ומהיום בו הפכה למדליסטית אולימפית.

"לעמוד על הפודיום במקום הראשון זו חוויה מטורפת ואני לא מעכלת את זה", סיכמה אשרם. "אני בהתרגשות שיא. היה איתי קהל עצום שהגיע מישראל לעודד אותי ואת המאמנת שלי ואת הוועד האולימפי והאיגוד. הספונסרים שלי היו איתי גם בתקופות הכי קשות שלי ונתנו לי גב. זה מה שנתן לי את הדרייב והכוח להמשיך. אני עדיין לא מעכלת את זה ולא מבינה את מה שעשיתי, אולי אעכל עוד שבוע או שבועיים. אני עדיין לא מבינה אם זה חלום או אמיתי, אני לא יודעת".

על רגעי המתח בה חיכתה לתוצאה האחרונה של דינה ארינה כדי לראות אם זכתה בזהב, אמרה אשרם: "הייתי על הרצפה, זה היה הרגע הכי מלחיץ בחיים שלי. חיכיתי לראות מה התוצאה הסופית ולראות אם מה שעשיתי הספיק לי. העבודה הקשה שאיילת ואני עשינו השתלמה. עשיתי את מה שחלמתי עליו כל החיים".

לינוי אשרם על הפודיום עם הזהב | Laurence Griffiths/Getty Images

אשרם הנרגשת המשיכה ואמרה: "נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. נהניתי מכל רגע. אין לי מושג איפה אתלה את המדליה, היא תהיה לי באמצע החדר על הקיר. תודה לכולם על התמיכה שלכם, אני אוהבת את כולכם ולא הייתי עושה את זה בלעדיכם".

על הזהב של ארטיום דולגופיאט: "עצרנו את האימון באותו יום כדי לראות אותו מתחרה. היינו הכי מאושרות בעולם וקפצנו בטירוף. אחר כך כשראינו אותו בכפר קפצנו עליו, אמרנו לו שהוא אלוף עולם. הייתי כל כך מאושרת בשבילו".

אמא של אשרם אמרה לה: "עשית את זה, תמיד האמנתי בך ועד הסוף. אל תבכי. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. את הנדיה קומנץ' של ישראל". לינוי אשרם ענתה: "גם אני אוהבת אתכם מאוד. אני מתה לחזור כבר הביתה".

האבא אמר: "לינוי מזל טוב, כל הכבוד, אנחנו גאים בך מאוד מאוד. ההתרגשות בשיאה. כולם פה, סבא וסבתא וכל קרובי המשפחה".

הסבא הוסיף: "גם אנחנו מתרגשים ובוכים. יאללה תנוחי מותק ותחזרי בהקדם. זה מגיע לך".

לינוי אשרם עטופה בדגל ישראל | LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images
לינוי אשרם בוכה מרוב אושר אחרי הזכייה בזהב | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי