אברינה התלוננה, זעם ברוסיה: "אשרם הופיעה בצורה מגעילה, שתחזיר את המדליה"

במדינה טענו שהוועד האולימפי סוגר איתם חשבונות: "לרוסיות לא היו סולחים על הטעות שלה". דינה, שהייתה פייבוריטית לזהב והסתפקה בכסף, טענה: "שיפוט לא הוגן"

(גודל טקסט)

ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. ויטלי מילונוב, חבר הפרלמנט, במיוחד לא אהב את תוצאות ההתעמלות האומנותית ותקף בחריפות את התחרות ואת העובדה שדינה אברינה, שזכתה במדליית כסף, לא סיימה עם הזהב על צוואה.

"האישה הישראלית הופיעה בצורה מגעילה!", הוא אמר, "זו בושה לצפות בזה בכלל! זו לא אתלטיקה, אלא התעמלות אומנותית. לרוסיות לא היו סולחים על הדבר הזה. אני חושב שהישראלית צריכה לסרב לקבל את התוצאה, זו האפשרות היחידה. כל דבר אחר יהיה בושה. היא ניצחה בצורה לא הוגנת".

דינה אברינה, שסיימה במקום השני, התלוננה על השיפוט ואמרה: "השיפוט לא היה הוגן". עמוד טוויטר של הוועד האולימפי הרוסי צייץ: "כל העולם ראה את חוסר הצדק".

גם ברחבי הרשת גולשים רבים, בעיקרם רוסים וממזרח אירופה, תהו כיצד אשרם זכתה בזהב על חשבון דינה אברינה, על אף שהפילה את הסרט בתרגיל האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי