קנייזבה-מיננקו: "ידעתי שצריך הרבה יותר כדי לזכות במדליה"

חנה קנייזבה מיננקו | AVIER SORIANO/AFP via Getty Images

תוצאתה הטובה ביותר מזה חמש שנים לא ניחמה את הקופצת הישראלית, שסיימה במקום השישי בטוקיו: "מאוכזבת מאיך שזה נגמר. הכל ריק אצלי עכשיו"

(גודל טקסט)

על אף שקבעה את התוצאה הטובה ביותר שלה מזה חמש שנים ולמרות שסיימה במקום השישי בגמר הקפיצה המשולשת, חנה קנייזבה-מיננקו מסיימת את המשחקים האולימפיים טוקיו בתחושת אכזבה מסוימת. האתלטית הישראלית קיוותה לעשות קפיצה טובה יותר ואולי להשיג מדליה חלומית, אך קבעה תוצאה של 14.60 מטר ולא הצליחה לסיים במיקום גבוה יותר מאשר באולימפיאדות הקודמות (סיימה רביעית בלונדון 2012 וחמישית בריו 2016).

קנייזבה-מיננקו אמרה לאחר הקפיצה: "אני מאוכזבת מאיך שזה נגמר, אבל זה לא הפתיע אותי. אני ידעתי שבשביל לזכות במדליה צריך להשיג הרבה יותר. אני עשיתי 14.90 מטר, אבל צריך היה יותר מ-15. אני ניסיתי לעשות את המקסימום".

האתלטית המשיכה: "חשבתי שאני הולכת להתאבד על המסלול, אבל נתתי מעבר למה שאני מסוגלת לדעתי. עברתי ארבע שנים והרבה פציעות. בזבזתי הרבה זמן לפני, כי ההכנה לאולימפיאדה זה מעגל שלם. הכול ריק אצלי עכשיו. שמחתי לראות את שיא העולם. זה לא הפתיע אבל זה כיף לקפוץ עם בנות חזקות".

מי שנחשבה לפייבוריטית מוחלטת וברורה למדליית הזהב היא יולימאר רוחאס הוונצואלנית, שגם עשתה את זה ובענק עם שיא עולם מטורף של 15.67 מטר! אחריה הגיעה שאניקה ריקטס הג'מייקנית, שקבעה השנה תוצאה מעולה של 14.98 מטר.

חנה קנייזבה-מיננקו | Matthias Hangst/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי