גיל כהן ודניאל ממן מדורגות ראשונות בדנמרק

שייטות ה-470. בדרך לתואר?
שייטות ה-470. בדרך לתואר? | צילום: באדיבות איגוד השייט

פתיחה מצוינת לשייטות במפרשיות מדגם 470 באליפות אירופה

(גודל טקסט)

פתיחה מצוינת לצמד השייטות גיל כהן ודניאל ממן, באליפות אירופה במפרשיות מדגם 470, שנפתחה היום (שני) באהרוס, דנמרק.

 

כהן וממן ניצחו בכל השיוטים, כשהן מדורגות ראשונות בכללי עם שתי נקודות שליליות, עם פתיחת שלב המוקדמות של אליפות אירופה, המתנהל כרגע בשני בתים.

 

 

כהן, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 עם ורד בוסקילה, חזרה לשתף פעולה עם דניאל ממן, שעד לאחרונה השתייכה לפרויקט הלייזר רדיאל של איגוד השייט, במטרה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים לריו 2016.

 

כהן, נפגעה באוקטובר 2014 בתאונת דרכים, בזמן שרכבה על אופניה וסבלה מפגיעות פנימיות וכירורגיות קשות. היא נותחה וטופלה בבית החולים רמב"ם ועברה תקופה ארוכה של החלמה.

 

כהן וממן הספיקו לשתף פעולה אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 לאחר ש-ורד בוסקילה פרשה. הן הפליגו יחד כחצי שנה והישגן הטוב ביותר היה אז מקום 10 בגביע העולם בפלמה, באפריל 2013.

 

ועוד באליפות אירופה דנמרק: צוף זמט וסתיו ברוקמן מדורגות כרגע 28 בכללי מבין 47 צוותים, נויה ברעם ורימון שושן נמצאות במקום ה-31 בכללי ויהל וולך וסער תמיר כהן במקום ה-38.

 

צוותי הבנים של ישראל ערכו שני שיוטים בשלב המוקדמות. גל כהן ואייל המבורגר מדורגים 22 בכללי מבין 60 צוותים.  אייל לוין ודן פרויליך מדורגים כרגע 28 בכללי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי