הפועל ראשל"צ התאוששה מההפסד בגביע עם 24:27 על רמה"ש

דושקו צליצה מול דניאל שקלים
דושקו צליצה מול דניאל שקלים | גבי אלאלוף

אחרי ההדחה בחצי הגמר מול היריבה העירונית, האדומים שבו למסלול הניצחונות במשחק השלמה בליגת ווינר. חממי הצטיין עם 8 שערים והיה שותף למהפך הגדול במחצית השנייה

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון אומנם לא בתקופה טובה, אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ בשבת והפסד הליגה האחרון באשדוד, אבל הערב (שלישי) היא ידעה להתעלות כמו גדולה, כשאירחה את א.ס SGS רמת השרון למשחק השלמה מהמחזור ה-15 בליגת ווינר בכדוריד. הפועל ראשל"צ נחלצה מפיגור 15:11 בתום המחצית הראשונה, פתחה את החצי השני בריצת 0:4 וביצעה מהפך בדקות הסיום בדרך לניצחון 24:27.

בזכות הניצחון, הפועל ראשל"צ השוותה את מספר הנקודות שלה לאלו של הפועל אשדוד ומ.כ חולון, לכל אחת 24 נקודות במקומות 2 עד 4. הניצחון יצר פער של חמש נקודות מהמקום ה-5 שבו מדורגת רמת השרון, לה משחק חסר אותו היא תשלים בחודש הבא מול מכבי ראשל"צ.

בלטו בהפועל ראשל"צ תום שם טוב בשער, עוז חממי עם 8 שערים ויוסיץ' ליובמיר עם 5. בא.ס רמה"ש בלטו מילאן פבלוביץ' עם 10 שערים, גיל פומרנץ וג'ורג'ה ג'קיץ' עם 5 כל אחד ויהב שמיר בשער עם 34% עצירה.

כידוע, ביום שישי ייערך המחזור ה-17 בליגת ווינר ובמרכזו מפגש הצמרת בין מחזיקת הגביע המכהנת ומוליכת הטבלה מכבי ראשל"צ לבין האלופה הפועל אשדוד, שיהווה קדימון לקראת גמר גביע המדינה ביניהן שייערך ב-17 בחודש הבא ברעננה, אבל גם מאבק על יתרון הביתיות עם הכניסה לישורת הסופית של הליגה הסדירה ופתיחת סדרות הפליאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי