הנבחרות הצעירות ישובו לאימונים, ליגות הגברים והנשים עדיין מושבתות

יואב למברוזו
יואב למברוזו | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

נבחרות העתודה והנוער בכדוריד יחזרו לפעילות כדי להתכונן לאליפויות אירופה שייערכו בתחילת 2021, החלטה לגבי הנבחרת הבוגרת תתקבל בהמשך. קבוצות הבוגרים והבוגרות עדיין בחל"ת, בזמן שערים רבות טרם פתחו מתקנים

(גודל טקסט)

נבחרות העתודה והנוער של ישראל בכדוריד יחזרו לאימונים החל ממחר (ראשון) בהדר יוסף, בהתאם להנחיות והמגבלות שקבעו משרדי הבריאות והספורט. לפני כשבוע קבע האיגוד האירופי כי אליפויות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18, שהיו אמורות להתקיים במהלך הקיץ – נדחו וייערכו בינואר 2021. שתי הנבחרות הצעירות של ישראל ישתתפו במשחקים, והמטרה היא להחזיר את הפעילות שלהן לשגרה. באימונים יוכלו להשתתף גם הליגיונרים של העתודה – דניאל מוסינדי ויונתן דיין (המשחקים בגרמניה) ויואב למברוזו (שישחק בעונה הבאה בלימוז בצרפת).

בהמשך יוחלט מתי תחודש פעילות הנבחרת הבוגרת, שכן ההתאחדות האירופית ביטלה את משחקי הפלייאוף במוקדמות אליפות העולם שתוכננו תחילה להיערך באפריל, נדחו לחודש יוני בהמשך ולבסוף בוטלו לאלתר. המשימה הבאה של הנבחרת תהיה מוקדמות אליפות אירופה 2022, ובחודש הבא מתוכננת להתבצע ההגרלה ויתפרסם לוחות הזמנים של המשחקים.

במקביל הבהירו ראשי קבוצות הבוגרים והבוגרות – בליגת העל, לאומית ונשים, כי גם לאחר קבלת האישור של משרדי הבריאות והספורט על אפשרות חזרה לאימונים במתכונת מוגבלת, שכל עוד אין החלטות לגבי המשך/ביטול הליגות בעונה זו, הן לא שבות לאימונים וממשיכות במתכונת החל"ת. כמו כן, ישנן ערים רבות שטרם פתחו אולמות ומתקני ספורט, כך שפעילות עדיין לא מתאפשרת גם תחת המגבלות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי