שגיא מוקי הודיע: לא אשתתף בגרנד פרי תל אביב

שגיא מוקי
שגיא מוקי | עדי אבישי

אלוף העולם במשקל עד 81 ק"ג נאלץ לפרוש בעקבות פציעה בצלעות: "אני כל רך רוצה להתחרות, אבל סמדג'ה והצוות קיבלו החלטה כי ההתקדמות לא כמו שרצינו"

(גודל טקסט)

לאכזבת הקהל הישראלי, לאחר שטוהר בוטבול נאלץ לפרוש מגרנד פרי תל אביב, הערב (רביעי) היה זה אלוף העולם שגיא מוקי שהצהיר: "אני כל כך רוצה להתחרות בבית, אבל אורן סמדג'ה והצוות המקצועי קיבלו החלטה להוריד אותי מהתחרות".

מוקי, שכאמור זכה באליפות העולם האחרונה במשקל עד 81 ק"ג, סובל מזה תקופה מפציעה בצלעות ובפוסט באינסטגרם הוא בישר: "יש התקדמות, אבל זה לא כמו שרצינו. אני מאוד מקווה שאהיה כשיר לגרנד סלאם פריז". 

מוקי הביע צער על המצב וכמה רצונו להתחרות מול הקהל הביתי גדול כשהמשיך: "התרגשתי כשהתבשר לי שכל הכרטיסים ליום התחרות שלי נמכרו והאולם סולד אאוט כמה ימים לאחר שהקופות נפתחו". כפי שפורסם בספורט1, מלבד מוקי גם טוהר בוטבול (73 ק"ג) לא ייקח חלק בגרנד פרי תל אביב השני שיהיה בהיכל שלמה. בכך למעשה יום התחרויות ב-24.1 הופך משמעותית פחות מעניין, שכן שני שמות גדולים במשלחת הישראלים כבר לא ייקחו חלק.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שלום לכל עם ישראל ולכל אוהדי הג'ודו, אתחיל ואגיד שאני נרגש לקראת גרנד פרי ישראל. ההזדמניות להתחרות בארץ הולדתך, מול הקהל הביתי שמגיע לעודד אלו הזדמנויות יקרות ערך שלא בטוח יחזרו בעתיד. הפעם הראשונה שאירחנו תחרות מסבב הבוגרים הייתה אליפות אירופה ב-2018, השנייה גרנד פרי תל אביב 2019, בשניהם הקהל הישראלי דחף אותי וזכיתי בזהב. התחושות להתחרות בבית מטורפות, מול הקהל הישראלי שפשוט אין כמותו. לצערי השנה לא אקח חלק בגרנד פרי ישראל. אני כל כך רוצה להתחרות פה, בבית, מול הקהל הישראלי אבל אורן סמדג'ה והצוות המקצועי קיבלו החלטה להוריד אותי מהתחרות. הפציעה בצלעות עדין לא החלימה, יש התקדמות אבל זה לא כמו שרצינו. אני מאוד מקווה שאהיה כשיר לגרנד סלאם פריז. אגיד לכם שכל כל התרגשתי כשהתבשר לי שכל הכרטיסים ליום התחרות שלי נמכרו והאולם סולד אוט כמה ימים לאחר שהקופות נפתחו. אל תדאגו, אני אגיע ואהיה יחד איתכם, אקח סלפים עד הילד האחרון וביחד נעודד את שאר הנבחרת. אני יודע שכל אוהדי הג'ודו בארץ שחיכו לראות אותי מתחרה יבינו החלטה זו ויעדיפו שאשאר בריא ואצליח בשנה הכל כך חשובה הזו, שנה אולימפית. שלכם שגיא מוקי

A post shared by Sagi muki (@sagi_muki) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי