אשרם: "יש לחץ, אני אף פעם לא חושבת שאזכה במדליה"

לינוי אשרם עם המדליות
לינוי אשרם עם המדליות | דני מרון

המתעמלת הבכירה שזכתה בשש מדליות זכתה לקבל פנים חמה במיוחד בנתב"ג ואמרה: "לקח לי זמן לעכל. אני לא מגיעה עם ציפיות עושה את העבודה שלי ומתרגשת כשזה קורה. שמחה שעוד מתעמלות זכו". על זליקמן: "כמו משפחה"

(גודל טקסט)

לאחר שזכתה בשש מדליות (ארבע מכסף, שתיים מארד), נחתה לינוי אשרם היום (ראשון) חזרה בישראל. המתעמלת הבכירה זכתה לקבלת פנים חמה במיוחד מהאגודה שלה, הפועל ראשון לציון, כאשר המתעמלות הצעירות הגיעו לתמוך ולעודד עם שלטים, בלונים ופרחים. גם ניקול זליקמן, שהבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים לצד אשרם, זכתה לקבלה דומה מאגודתה מכבי תל אביב.

בסיום רצף ארוך של תמונות התפנתה הכוכבת של הענף לדבר על הימים הכי חשובים בקריירה שלה כרגע. אשרם אמרה: "לקח לי קצת זמן לעכל. עכשיו אני עם הראש קדימה עם הפנים לטוקיו. זכייה במדליה תמיד מפתיעה אותי ואני לא באה בציפייה לזכות במדליה. אני עושה את העבודה שלי ומתרגשת כשזה קורה. זאת פעם ראשונה גם שקבוצה ישראלית אצלנו חוזרת עם מדליה. זה לא אני לבד. כל אחת תרמה לעשות את המקסימום בציונים וגם המאמנות. רצינו להראות לארץ מה זה התעמלות אמנותית ולשים את הענף על המפה".

עוד הוסיפה אשרם: "אני יודעת להתעשת מהר אחרי זכייה במדליה. עשיתי לעצמי ריסטרט לפני הקרב רב והגעתי הכי מפוקסת שאני יכולה. השארתי מאחוריי את הימים שבהם זכיתי במדליות. היו לי טעויות בתרגילים, ואני לא יודעת איפה הייתי מבחינת מיקום אם לא היו לי נפילות. לגבי מחשבות על מדליה? אני אף פעם לא חושבת שאני אזכה במדליה. אני אף פעם לא אומרת לעצמי גם שאהיה על הפודיום".


לינוי אשרם מתקבלת באהבה (דני מרון)


על כך שהיא ההבטחה הגדולה ביותר למדליה אולימפית כרגע
: "זה מלחיץ, אבל אני משתדלת לא לחשוב על זה. אני אמשיך להתאמן עכשיו בדרך לטוקיו".

על החיבור עם זליקמן: "אנחנו כמו משפחה. אין בנינו תחרות. זה מרגיש שאנחנו באותה אגודה. תיככנו הרבה זמן שאחכה לה ואחבק אותה. אני מאושרת ששתינו עשינו את הקריטריון".

זליקמן דיברה על התחרות שלה: "לאחר הטעויות היה חשוב להיתפקס למכשיר הבא כי אז הייתי עלולה להיות על הקשקש. אספתי את עצמי למכשיר האחרון והוכחתי לעצמי שגם עם טעויות אני חזקה מספיק כדי להבטיח את המקום. מכשירים יכולים ליפול מלחץ וגם לינוי וגם אני יודעות את זה".


נבחרת ההתעמלות האמנותית (דני מרון)

איילת זוסמן, מאמנתה של לינוי: "אושר מאוד גדול ובו זמנית הקלה שזה מאחורינו. כל יום מתח, תחרות, ריצה של שעות על גבי שעות. לינוי היחידה חוץ מדינה אברינה מרוסיה שהתחרתה בכל המכשירים וזה קשה. כל יום כיוונו מטרה ואני מאושרת שעשינו את זה. ידענו שזכיה של לינוי בכל מכשיר אפשרי".

אלה סמופלוב מאמנתה של זליקמן: "היינו צוות בתחרות. אני שמחה כי אמרתי למתעמלות שיעשו הכל בשביל מדליות והן עשו את זה. הצלחנו, עשינו היסטוריה, יש שני כרטיסים לטוקיו. אני פעם ראשונה מרגישה שכולנו בתחושת משפחה".

נטלי מלכה, השופטת הישראלית, סיפרה על מאחורי הקלעים בתחרות: "ניסו לעשות תחרות הוגנת עם צוות שעוקב אחרי כל שופטת. שופטת שלא הייתה בסדר קיבלה כרטיס צהוב, לא המשיכה לשפוט ויצאה מהתחרות. ניסו לעשות את הענף יותר אובייקטיבי. סך הכל זה הצליח. אף מתעמלת לא נפגעה".

יחד עם המאמנות (דני מרון)

הנבחרת במלוא הדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי