בדרך לטוקיו: דריהן בורחת בפסגה, צוברי במקום השלישי

צוברי
צוברי | עמית שיסל

המדליסט האולימפי מבייג'ינג מתקרב בגיל 33 בצעדי ענק לעבר הבטחת מקומו במשחקים האולימפיים בפעם הרביעית, אחרי יום מוצלח באוסטרליה. הגולשת שמרה על המקום הראשון והגדילה את הפער מספיצ'קוב

(גודל טקסט)

במקביל למאבק המדהים בין חברות נבחרת הנשים על הכרטיס למשחקים האולימפיים בקיץ בטוקיו, מאבק שכבר יש שיגידו שחצה את הגבולות הספורטיביים כתוצאה מהרומן בין קטי ספיצ'קוב למאמן שפוטר פייר לוקט והמהפך שכבר אתמול ביצעה נוי דריהן, הבוקר (חמישי) החל לקרום עור וגידים סיפור אדיר נוסף באליפות העולם לגלשני רוח באוסטרליה – שחר צוברי מתקרב לעבר הבטחת השתתפותו במשחקים האולימפיים בפעם הרביעית ברציפות.

צוברי בן ה-33, כידוע מדליסט אולימפי מבייג'ינג 2008, הציג יכולת טובה בשיוטי היום השלישי באליפות העולם ובתום תשעה שיוטים הוא במקום השלישי בדירוג הכללי. צוברי סיים את השיוט הראשון היום במקום השני, את השיוט השני סיים במקום הראשון ואת השיוט השלישי סיים במקום ה-12. מאחוריו בקרב חברי הנבחרת, תום ראובני הצעיר מדורג במקום הרביעי אחרי שהיום סיים במקומות 13, 8 ו-9, יואב עומר מדורג במקום ה-23 (28, 17, 17), יואב כהן במקום ה-29 (30, 35, 14) ואופק אלימלך במקום ה-34 (34, 34, 23). בשבת יתקיים שיוט המדליות בו יתחרו רק עשרת הראשונים.

כאמור, בנשים נוי דריהן מובילה התחרות כשנותרו עוד יומיים לשיוטי המדליות. היא רחוקה כבר 34 נקודות מקטי ספיצ'קוב ואם תשמור על הפסגה ותזכה במדליית הזהב, היא תבטיח את השתתפותה במשחקים האולימפיים במהפך דרמטי של הרגע האחרון. דריהן סיימה את השיוט הראשון של היום במקום החמישי, אבל בשני השיוטים שלאחר מכן סיימה במקום השלישי כל פעם.

דרהן כעת במרחק ארבע נקודות מההולנדית ליליאן דה חאוס ו-18 נקודות ממאיה דזיאמובסקה מפולין כשנותרו שלושה שיוטי גמר מחר (שישי) ושיוט מדליות בשבת. לעומתה, קטי ספיצ'קוב סיימה במקומות 2, 7 ו-11 והיא במקום השישי הכללי. מאיה מוריס במקום ה-16 (22, 24, 12) ונגה גלר במקום ה-24 (33, 26, 34 ).


נוי דריהן. בורחת בפסגה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי