תלונת דריהן נדחתה, ספיצ'קוב תייצג את ישראל בטוקיו 2020

נוי דריהן
נוי דריהן | האתר הרשמי

למרות שמדליסטית הארד באליפות העולם טענה כי חברתה לנבחרת חסמה אותה בשיוט המדליות, איגוד השייט קבע כי אין עילה לפתוח הליך משמעתי נגד ספיצ'קוב, שתשתתף במשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

שופט השייט הבינלאומי הוותיק, צבי זיבלט, סיים היום (חמישי) את חקירת תלונתה של הגולשת נוי דריהן והחליט לדחות את התלונה, בטענה כי אין עילה לפתוח בהליך משמעתי נגד הגולשת קטי ספיצ'קוב על שכביכול הפריעה לדריהן בזינוק לשיוט המדליות של אליפות העולם 2020 באוסטרליה. לאור הפסיקה, נראה כי אין מה שימנע מספיצ'קוב לייצג את ישראל באולימפיאדה הקרובה.

כזכור, בסוף החודש שעבר הגיעה דריהן לשיוט המדליות של אליפות העולם לאחר שהובילה את התחרות ובידיעה שעליה לסיים במקום הראשון כדי לעקוף את ספיצ'קוב ולהיות הנציגה של ישראל במשחקים האולימפיים. בשיוט האחרון, לדבריה של דריהן, ספיצ'קוב חסמה אותה במהלך הזינוק, במה שהפך למריבה בין השתיים וגרם בסופו של דבר לעונש נגד דריהן, שיצאה אחרונה והתקשתה להדביק את הפער, מה שגרם לה לסיים במקום התשיעי בלבד בשיוט והשלישי בתחרות כולה, מה שלא הספיק לה על מנת לזכות בכרטיס לטוקיו 2020.

כידוע, הפרשה עוררה סערה באיגוד השייט ואף הביאה לכך שמאמן נבחרת הגברים, גור שטיינברג, יהיה מועמד לפיטורים בעקבות התערבותו בתקרית. שטיינברג זומן לשימוע במשרדי האיגוד בתחילת השבוע וכעת מחכה להחלטת היו"ר גילי אמיר בנוגע לעתידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי