מירי רגב במכתב לספורטאים: "חלומכם לא נגוז אלא רק מתעכב"

מירי רגב
מירי רגב | אודי ציטיאט

לאחר דחיית המשחקים האולימפיים, שרת התרבות והספורט ניסתה לרומם את רוחם של המתחרים: "השקעתכם הרבה לא ירדה לטמיון. בהצלחה בטוקיו 2021"

(גודל טקסט)

אחרי שהיום (שלישי) נודע באופן רשמי כי המשחקים האולימפיים בטוקיו נדחו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם, שרת התרבות והספורט ח"כ מירי פרסמה תגובה להחלטה ופנתה לספורטאים הישראלים.

רגב כתבה: "ספורטאיות וספורטאים יקרים, החלטת הוועד האולימפי הבינ"ל על דחיית המשחקים בשנה מצערת ומאכזבת, אך מתבקשת לאור עקומת ההידבקות בעולם ההולכת וגדלה. ניסינו בשבועיים האחרונים לפעול בכל דרך כדי לאפשר לכם לשמור על שגרת האימונים והתחרויות, בכפוף להנחיות של משרד הבריאות.

"ספורטאיות וספורטאים, אל נא תיפול רוחכם. חלומכם לא נגוז אלא רק מתעכב. השקעתכם הרבה לא ירדה לטמיון. דחיית המשחקים האולימפיים נותנת תקווה לכל אותם הספורטאים שהצליחו להביא לידי ביטוי את יכולתם והשיגו כבר את הכרטיס למשחקים ולאלו שהמירוץ להשגת הקריטריון נעצר לפני שבועיים.

"משרד התרבות והספורט ימשיך ללוות אתכם ולתמוך בכם לכל אורך הדרך. הבאתם לנו גאווה עצומה בזירה הבינלאומית ואני בטוחה שתמשיכו לזכות בהישגים רבים ותמשיכו להביא לנו כבוד רב. אמשיך ללוות אתכם ולפעול שתמשיכו לקבל את מלוא התמיכה ממדינת ישראל. אוהבת את כולכם! בהצלחה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021", סיכמה רגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי