שחר צוברי יצא לגלוש וקיבל דו"ח: "אין היגיון בהחלטות שהתקבלו"

שחר צוברי
שחר צוברי | עמית שיסל

המדליסט האולימפי התראיין ב"קשת 12" וחשף שגם הוא שילם ביוקר על יציאתו לים: "הציבור מאבד אמון במקבלי ההחלטות ולוקח את החוק לידיים. ההנחיות לא הגיוניות וגם השוטרים מבינים את זה"

(גודל טקסט)

יממה לאחר הבוקר הסוער בחופי ישראל, בו שוטרים חילקו דו"חות ועצרו גולשים שונים בעקבות הפרת ההגבלות על יציאה מהבית, שחר צוברי, כידוע זכה בעברו בין השאר במדליה אולימפית ואמור לייצג את ישראל גם במשחקים האולימפיים בטוקיו אם יערכו בקיץ 2021, חשף שגם הוא בין אותם גולשים שנקנסו.

כידוע, רק לאחר יום העצמאות ישובו לפעילות מלאה ענפי הספורט היחידניים וביניהם גם ענפי השייט והגלישה, אולם צוברי, כמו רבים אחרים, יצא לים ושילם על כך ביוקר. בראיון לתוכנית החדשות ב"קשת 12", הגולש חשף: "קיבלתי דו"ח בגלל שגלשתי ולמדתי את הלקח. הלכתי למקומות יותר מבודדים".

עוד אמר צוברי ב"קשת 12": "מהצד שאני רואה את זה – אין הגיון בצורה שמקבלים את ההחלטות מקבלי ההחלטות. הספורטאים מאבדים את האמון, הציבור מאבד את האמון בהחלטות ולוקח את את 'החוק לידיים'. צר לי על העניין של השיטור. הם נמצאים בין הפטיש לסדן. ההנחיות לא הגיוניות ואני חושב שהשוטרים גם מבינים את זה. לא מבין איך מעלים מסוק לאוויר שעולה כל כך הרבה כסף וכוח ימי. עדיף להציב שוטרים בחוץ שיראו שבאמת גולשים או שילכו הביתה".


שחר צוברי, המאמן גור שטיינברג ויואב כהן (איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי