ג'וקוביץ' ייקח הפסקה? "כרגע אני חושב על הכל"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

המדורג שני בעולם התייחס דקות ספורות לאחר ההדחה המשפילה מהרולאן גארוס לעתידו: "שום דבר לא הלך לי, לא יודע מה לומר על המערכה השלישית. המשחק הוכרע בסט הראשון"

(גודל טקסט)
 נובאק ג'וקוביץ' נקלע לתקופה הקשה ביותר בקריירה שלו, אבל המדורג 2 בעולם לא האמין שכך יסתיים עבורו הרולאן גארוס.

לקראת התחרות הוא כידוע מינה למאמנו האישי את אנדרס אגאסי והתקווה הייתה שהסרבי לכל הפחות יגיע לחצי גמר הגראנד סלאם, אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד – והיום הובס "נולה" בשלוש מערכות על ידי האוסטרי דומיניק ת'ים (שביעי בעולם) וסיים את דרכו כבר ברבע הגמר.
 



ג'וקוביץ', שבשנה שעברה זכה בארבעה גראנד-סלאם רצופים והגיע ל-23 מתוך 24 חצאי גמר בארבע התחרויות הגדולות בעולם, איבד כעת את כל ארבעת התארים כשרק פעם אחת בשנה זו הגיע לחצי גמר בגארנד סלאם.



ג'וקוביץ'. להפסיד זו סיטואציה זרה לו (AFP)


לאחר ההפסד לת'ים, הדהים נובאק ג'וקוביץ' כשאמר בגילוי לב לעיתונאים במקום: "שום דבר לא הלך לי, קשה לי להגיב על המערכה השלישית", אמר על הסיום המביך שלו בטורניר, לאחר שנכנע 7:6, 6:3, 6:0, "אבל הכל הוכרע כבר בסט הראשון. ניסיתי, אבל הגיע לו לנצח. אני עובד על המשחק שלי וזה לפעמים עובד, לפעמים גם לא. זו סיטואציה חדשה עבורי לא לזכות בטורנירים הגדולים, זה לא משהו שמעולם לא קרה לשחקן אחר. אם אני שוקל לקחת הפסקה מטניס? תאמינו לי שאני חושב על הרבה דברים כרגע, אבל יש לי אחריות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי