נדאל: "השנה הזו מאוד מרגשת. חזרתי לשחק ברמה גבוהה"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

"השור ממאיורקה", המדורג מספר 1 בעולם, זכה באליפות ארצות הברית וכעת הוא רחוק שלושה גראנד-סלאמים מפדרר. קווין אנדרסון פירגן: "מהשגרירים הגדולים של הענף"

(גודל טקסט)
 "אני צופה בך כל חיי. אתה אחד השגרירים הגדולים ביותר של הענף", כך אמר הלילה (בין ראשון לשני) קווין אנדרסון לרפאל נדאל, דקות ספורות לאחר שהשור ממאיורקה מחץ אותו בדרך לתואר גראנד סלאם מספר 16 בקריירה, רחוק כעת שלושה בלבד מרוג'ר פדרר.


נדאל הביס את אנדרסון בגמר אליפות ארצות הברית 3:6, 3:6, 4:6 תוך שעתיים ו-27 דקות כדי להשלים זכייה שלישית בתחרות בניו יורק ושנייה בגראנד סלאם ב-2017, אחרי שהניף גם את גביע הרולאן גארוס בצרפת. "אלו היו שבועיים מיוחדים מאוד עבורי", אמר הספרדי מיד לאחר שזכה.




"אני רוצה לברך קודם כל את קווין, הוא מודל לחיקוי עבור המון ילדים ואני משוכנע שהוא יחזור לכאן אפילו טוב יותר", פירגן המדורג מספר 1 בעולם ליריבו מדרום אפריקה והחל לדבר על עצמו, "אחרי שנים לא קלות עם מספר פציעות, השנה האחרונה מאוד מרגשת. מאז אוסטרליה אני משחק ברמה גבוהה ולזכות כאן נותן לי המון אנרגיה. הקהל כאן מדהים, תודה לכולם".


Vamossssssss thanks and celebration time #usopen 17 pic.twitter.com/O0k0lhHtvT

— Rafa Nadal (@RafaelNadal) September 11, 2017

אנדרסון, שהיה זה עבורו גמר גראנד סלאם ראשון, הוסיף: "זה היה מאוד מיוחד וכעת אמשיך לעבוד קשה כדי להעניק לעצמי הזדמנויות נוספות. אני מאוד מרוצה מהשבועיים שלי בארצות הברית, הם היו מדהימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי