פדרר: "אנסה לשכוח מההפסד". ג'וקוביץ': "אחד הגמרים הגדולים"

רוג'ר פדרר נובאק ג'וקוביץ'
רוג'ר פדרר נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

לאחר הגמר הארוך בתולדות ווימבלדון שתי אגדות הטניס סיכמו את המשחק: "אני מקווה שנתתי לאנשים בני 37 הזדמנות להאמין", אמר השווייצרי. המנצח המאושר הוסיף: "לצערי במשחקים כאלה מישהו חייב להפסיד"

(גודל טקסט)

כאשר נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר נפגשו לגמר נוסף בווימבלדון, אף אחד לא האמין כי המותחן בין השניים יוביל לגמר הארוך בתולדות בווימבלדון, כאשר נגמר לאחר לא פחות מארבע שעות ו-57 דקות שהסתיימו בניצחון דרמטי של המחבט מספר אחד בעולם שהשיג את תואר הגרנד סלאם ה-16 שלו – במרחק ארבעה תארים בלבד מיריבו השווייצרי.

הסגן המאוכזב רוג'ר פדרר דיבר ראשון: "אני אנסה לשכוח מההפסד הזה. היה משחק נהדר. היה בו הכל, הוא היה ארוך, אני שמח מההופעה שלי אבל מגיע את הברכות לנובאק, זה היה משחק משוגע. כל הכבוד. אני מקווה שנתתי לאנשים בני 37 הזדמנות להאמין. אני מרגיש נהדר, ייקח קצת זמן להתאושש פיזית ומנטאלית, נתתי את כל מה שיש לי".

המנצח הגדול נובאק ג'וקוביץ' סיכם: "זה אחד הגמרים הגדולים שהשתתפתי בהם, נגד אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים שאני מכבד אותו מאוד. לצערי במשחקים כאלה מישהו חייב להפסיד, לשנינו הייתה את ההזדמנות לנצח וזה קצת לא ייאמן לחזור ולנצח. רוג'ר נתן לי הרבה השראה".

"אמרתי את זה בעבר, כשהייתי ילד חלמתי להפוך להיות שחקן טניס ולזכות בווימבלדון היה החלום הגדול ביותר שלי. זה אפילו יותר מיוחד כשהבן שלי והמשפחה שלי בקהל".


גרנד סלאם מספר 16 בקריירה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי