ה-ATP הודיע: בוטלו כל תחרויות הטניס עד סוף חודש אפריל

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Matthew Stockman/Getty Images

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ארה"ב ובפלורידה החליטו על ביטול טורניר מיאמי, כתוצאה מכך הוחלט להודיע הפסקה לאלתר של כל התחרויות בששת השבועות הבאים, כולל מונטה קרלו. הרולאן גארוס ייערך?

(גודל טקסט)

האם עונת החימר ואולי הטניס כולה על סף ביטול? אחרי שטורניר האינדיאן וולס היוקרתי נדחה בעקבות התפרצות הקורונה בארצות הברית, היום (חמישי) גם טורניר מיאמי בוטל, כעשרה ימים לפני שאמור היה לצאת לדרך, וכתוצאה מכך החליטו ב-ATP לקחת את הדברים צעד אחד קדימה והודיעו על ביטול כל התחרויות בששת השבועות הבאים, עד סוף חודש אפריל.

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בפלורידה, במיאמי הכריזה העירייה על מצב חירום ובעקבות כך בוטלו כל האירועים בעיר, בהם גם תחרות הטניס. לעומת זאת, מירוץ ה-NASCAR נדחה בשלב זה, אבל ההחלטה עשויה להשתנות אם מארגני התחרות יחליטו על קיומו ללא קהל.

ה-ATP, התאחדות הטניס המקצוענית של סבב הגברים, הגיבה לאירועים האחרונים במהרה והכריזה כי כל התחרויות המתוכננות עד סוף חודש אפריל לא ייערכו כלל – משמע השבתת הענף לשישה שבועות, בתקווה שעד תחילת הרולאן גארוס שאמור להיפתח במאי הסדר בעולם ישוב על כנו. הרולאן גארוס הוא כמובן הגרנד סלאם השני של השנה, אחרי שבינואר נערכו משחקי אליפות אוסטרליה הפתוחה. כחודש לאחר התחרות בצרפת אמור להיערך הגראנד סלאם הבא, ווימבלדון החל מסוף יוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי