מאיים בפרישה? ג'וקוביץ': "אם חיסון לקורונה יהפוך לחובה אצטרך להחליט"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

הטניסאי המדורג מספר 1 בעולם אמר: "אני מניח שבאופן היפותטי אם העונה תחזור זו תהיה דרישה, אבל אני מתנגד לכך ולא הייתי רוצה שיחייבו אותי לעשות זאת כדי לטוס ולהתחרות. יש לי את המחשבות שלי בעניין"

(גודל טקסט)

לאור מגיפת הקורונה הושעו כל הטורנירים של הטניס עד לתאריך ה-13 ביולי. טורניר הווימבלדון בוטל לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה. חובבי הענף כבר לא יכולים לחכות לרגע בו ישובו בעיקר שלושת הגדולים לפעולה: נובאק ג'וקוביץ' המדורג מספר אחד בעולם, רפאל נדאל ורוג'ר פדרר. השלושה דיברו מעת לעת על הקשיים במציאות החדשה שנכפתה עליהם. הסרבי ערך שיחת צ'אט בפייסבוק עם כמה ספורטאים אחרים אתמול (ראשון) וסיפק ציטוט מפתיע.

"באופן אישי אני מתנגד לחיסון ולא הייתי רוצה להכריח מישהו להתחסן כדי להיות מסוגל להתחרות בעולם כפי שהייתה השגרה", אמר ג'וקוביץ'. "אם זה יהפוך לחובה, מה יקרה? יהיה עליי לקבל החלטה. יש לי מחשבות משלי על העניין ואולי הן ישתנו בשלב מסוים, אני לא יודע".

הטניסאי ,שהיה בכושר מצוין עד לעצירת הטניס, המשיך: "באופן היפותטי, אם העונה תתחדש ביולי, אוגוסט או ספטמבר, אם כי זה לא סביר, אני מבין שחיסון יהפוך לדרישה מיד אחרי שיצאנו מההסגר הקפדני ועדיין אין חיסון".


ג'וקוביץ'. לא רוצה להתחסן (SAEED KHAN/AFP via Getty Images)

 

בחודש שעבר אמרה כזכור אמלי מורסמו, שדורגה מספר 1 בעולם בעבר, כי עונת 2020 בטניס עשויה להימחק. היא הוסיפה כי אסור לחדש את הפעולה עד שיהיה חיסון לקורונה, דבר שרוב המדענים מאמינים שהוא נמצא במרחק של שנה לפחות. "אין חיסון =אין טניס", צייצה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי