נדאל הגיב לג'וקוביץ': "כולם חייבים להקשיב לכללים"

ווימבלדון 2018
ג'וקוביץ', נדאל | NIC BOTHMA/AFP/Getty Images

השור ממאיורקה הגיב לטניסאי הסרבי שהודיע כי יסרב לקבל חיסון נגד הקורונה: "לא תהיה לו ברירה אם הוא רוצה להמשיך לשחק טניס ברמה הגבוהה ביותר"

(גודל טקסט)

ההתבטאות המפתיעה של נובאק ג'וקוביץ' לפני שבועיים, על כך שלא יסכים לקבל חיסון מה-ATP נגד נגיף הקורונה (COVID-19) כדי לחזור לשחק, הפכה לנושא המדובר ביותר בעולם הטניס בשבועות האחרונים. 

כזכור המדורג מספר 1 בעולם אמר בראיון בחודש שעבר: "באופן אישי אני מתנגד לחיסון ולא הייתי רוצה להכריח מישהו להתחסן כדי להיות מסוגל להתחרות בעולם. אם זה יהפוך לחובה, מה יקרה? יהיה עליי לקבל החלטה. יש לי מחשבות משלי על העניין ואולי הן ישתנו בשלב מסוים, אני לא יודע". נובאק כבר הספיק להרגיז את תושבי ספרד לאחר שהפר את הנחיות משרד הבריאות והלך להתאמן באחד ממגרשי הטניס במדינה.

כיום, מי שהגיב לסרבי הוא יריבו לסבב, 'רפא', שהתראיין בעיתון הספרדי 'לה ווז די גליסיה'. נדאל אמר שלדעתו אסור להכריח אף אחד לקבל חיסון, וכל אחד זכאי לקבל החלטות בעצמו, אבל טניסאים יהיו חייבים להקשיב לכללים של ה-ATP. 

"נובאק יהיה חייב להתחסן כדי להמשיך לשחק טניס ברמה הגבוהה ביותר. אותו דבר לגביי. כולם צריכים להקשיב לחוקים, בדיוק כפי שהקשבנו ונשארנו בבית. אם ארגון הטניס העולמי יחליט שעלינו להתחסן כדי להמשיך לשחק, נעשה את זה".

מאז ההתבטאות של נובאק, הסרבי הבהיר שיהיה מוכן לשנות את דעתו בעתיד, אך צריך לציין, שעדיין לא קיים חיסון מאושר לוירוס הקורונה, ומעל רבע מיליון אנשים מתו בעולם מאז התפרצות הנגיף. נובאק כבר הספיק להרגיז את תושבי ספרד לאחר שהפר את הנחיות משרד הבריאות והלך להתאמן באחד ממגרשי הטניס במדינה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי