שלישי ברבע גמר הגביע: מפגש ענקיות בבר לב

הפועל כפר סבא כדורעף
הפועל כפר סבא | איגוד הכדורעף

מובילות ליגת העל, הפועל מטה אשר עכו והפועל כפר סבא, ייפגשו ב-18:45 לעימות ישיר על הכרטיס לחצי הגמר. הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר מארחת ב-19:00 את עיילבון שנמצאת בתקופה מצוינת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

מסורתית, הגביע הוא הזמן שבו יכול הדג הקטן לאכול את הדג הגדול. ולמרות שהגרלת רבע גמר הגביע, שייערך מחר (שלישי), טומנת בחובה אפשרות להפתעות, המפגש המרכזי יעמיד את שתי הקבוצות הגדולות בכדורעף הישראלי כיום, הפועל מטה אשר עכו והפועל כפר סבא, זו מול זו בתקווה לזכות בכרטיס לחצי הגמר.

הפועל יואב כפר סבא – הפועל מטה אשר עכו (18:45, אולם בר-לב כפר סבא)
הנהלת כפר סבא קבעה את מחיר הכרטיס על 30 שקלים ביום המשחק, אך במטה אשר עכו הודיעו בעמוד הפייסבוק של המועדון שהקבוצה תישא בעלויות על מנת שאוהדיה יוכלו להיכנס בחינם ולתמוך בקבוצה. האדומים מובילים את טבלת ליגת העל נכון לערב המשחק עם 11 נצחונות מ-11 משחקים – אחד מהם הושג בסיבוב הראשון מול כפר סבא (1:3) בנעמן עם משחק נהדר של סטס נביאדומסקי. הירוקים שואבים עידוד מכך שהצליחו להעפיל השבוע לרבע גמר גביע האתגר האירופי, ולהיות הקבוצה הישראלית השנייה אי פעם שעושה זאת, אחרי שמחקו פיגור 3:2 מהמשחק הראשון מול הארודה לוון הבלגית. לרשותם יעמוד הזר הפולני שהגיע בפגרה, קלות' ברתלומי, שהותיר רושם טוב במשחקיו הראשונים בקבוצה.

ק.ק תל אביב – מכבי מוסינזון הוד השרון (19:45, הדר אפקה ת"א)
הוד השרון יכולה להזניק את העונה שלה קדימה בעזרת הצלחות בגביע, ומפגש החוץ מול ק.ק תל אביב ישמש כקו הזינוק. בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה 3:0 למטה אשר עכו, כפי שעשו גם המארחים בתוצאה זהה מול הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר. במהלך הפגרה נפרדה הקבוצה של עדי גורן מהזר הקולומביאני דניאל ונגס, וקיבלה בחזרה את שחקן הבית ג'ניה דניסוב שחזר מטיול ארוך בחו"ל.

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר – מ.ס עיילבון (19:00, אולם הבנים עין שמר)
אצל הקיבוצניקים של זוהר בר נצר עסקים כרגיל – המקום בפלייאוף העליון נראה קרוב מאי-פעם, והפרויקט לחידוש הקבוצה יציב ומתפקד. לרוע מזלם, מולם מתייצבת יריבה מאתגרת מאוד, שנמצאת בתקופה מעולה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אחד מהם על הוד השרון החזקה. עם זאת, המפגש האחרון בין עיילבון להפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר הסתיים ב-0:3 חלק לטובת האחרונים, עם הופעה אופיינית של ינרי בל הקובני (24 נקודות), מהשחקנים הטובים בליגה.

מכבי יעדים תל אביב – אליצור נתן אשקלון (19:00, מרכז הרב ספורט ת"א)
מכבי תל אביב נמצאת במומנטום נפלא, ונראה שהמינוי של אריה זלינגר לתפקיד המאמן נושא פירות. שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה הסתיימו בניצחונות חלקים של 0:3, השניים האחרונים מול הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר והפועל חיפה, מאריות הליגה, ויריבות ישירות של הצהובים בצמרת הטבלה. גם ההפסד האחרון שלה, 3:2 להפועל מטה אשר עכו, אירע תוך הפגנת יכולת טובה. המפגש הביתי מול אשקלון, שניצחונה האחרון הושג לפני יותר מחודשיים, אמור להמשיך את המגמה הזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי